SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, August 21, 2008

Jos jednom o nasem 'uvazenom kolegi'

Jos odavno sam htio nesto napisati o jednom sajtu ciju sam adresu dobio od jedne prijateljice ali sam to stalno odlagao. Valjda sam cekao pogodan trenutak, nastojeci da ne pretjeram s temama koje nekima nisu po volji. A da sam rijec trebao davno poslati dalje u to nisam sumnjao. Jer jedan od razloga zasto sve ovo radim je da nama koje je zadesila sudbina da nas nasi poznanici, kolege i ‘prijatelji’ (sto bi prostodusni ljudi rekli), na 'pravdi' boga protjerase, na ovaj nacin pomognem da nasu sudbinu lakse podnosimo: bilo da se druzimo na ovaj nacin, bilo da saznamo da ima jos onih koji znaju sta nam se desilo i koji se ne ustrucavaju da o tome otvoreno pisu.

Danas gresku ispravljam, i to s razlogom. Moram reci da sam prijatno iznenadjen da je nase pisanje o jednom od nasih poznanika i bivsih kolega neko zapazio. I da se jedan ozbiljan sajt, za koji pisu ugledni novinari, pisci, politicari…, ljudi koji kao i mi mogu svakom bez stida pogledati u oci, osvrnuo na nase diskusije, istina ne tako brojne, o onima koji su nam radili iza ledja dok smo mi naivno vjerovali u postenje i ljudskost.

Govorim ovdje o sajtu www.e-novine.com koji svakako i svakodnevno treba posjecivati da bi se stalno podsjecali na ono sta nas je zadesilo. Jer mnogi se toga kao stide, kao da se to nije desilo njima (nama) vec nekom drugom. A razlog za spominjanje naseg bloga je bio prilog o nasem bivsem sugradjaninu (jer vecina nas vise ne zivi u svom gradu, a on, dosljo, ‘pjesnik’ i direktor po rodjenu, se, nakon sto se jedno vrijeme izgubio iz njega tamo vratio) i skolskom i radnom 'kolegi', Slobodanu Boskovicu. Drago mi je da se i neko drugi, ciji su dometi i uticaji na sirenje istine daleko veci, odlucio da napise nesto o nasim ‘poznatim Banjalucanima’ koji su vukli glavne konce u projektu koji je Banjaluku ocistio od ‘nepodobnih’. Zato vam preporucujem da gornju adresu zapamtite, stavite u Favorites, i posjetite kad god vam se za to ukaze prilika.

Prilog o nasem ‘kolegi’ mozete procitati u clanku “ Kuca se brani na tudjem pragu" .

I ova vijest bi za nas prognane trebala biti ohrabrenje da ce bar neki od onih koji su ukaljali svoj obraz bar malo osjetiti posljedice svojih necasnih postupaka. Jer sada se vecina njih pravi da o nicemu nemaju pojma. Ali od istine se tesko sakriti.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home