SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, June 09, 2008

Bašta sljezove boje

Ovu pjesmu napisala sam u «okupiranoj Banja Luci» na početku rata za svoju dušu. Objavljujem je tek toliko da se zna da su se u ratu pisale pjesme.

Ovo je naša bašta
Bašta sljezove boje
U kojoj je raslo cvijeće
Cvijeće moje i tvoje.

Zašto pregrađuješ baštu
I kidaš cvijeće moje
Zar ne mogu skupa rasti
Skupa su lijepše boje?

Jer ovo je naša bašta
Bašta sljezove boje
U njoj je skupa raslo
Cvijeće i moje i tvoje.

Tu rastu bosiljak, ljiljani i krizanteme
Svaki u svoje vrijeme
I tako cvijeća ima
Pa čak i kad je zima.

Sad je bašta prazna
I iz nje korov raste
Posodimo ponovo cvijeće
Budimo prve laste!

Jer ovo je naša bašta
Bašta sljezove boje
U njoj će skupa rasti
Cvijeće tvoje i moje.

Pozdrav svim banjalučanima ma gdje god bili!

Enisa Bahtijarević - Niskana

0 Comments:

Post a Comment

<< Home