SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, May 28, 2008

St. Louis 2008. - iz Prezinog albuma (1)

Kao sto sam vec spomenuo, Prezo mi je poslao mnostvo slika sa druzenja i ja ih, malo po malo, pripremam za objavljivanje, vec kako mi vrijeme dopusta. Slika je toliko da bih trebao uzeti par slobodnih dana.

Na slikama prepoznajem mnoge. Na par snimaka je 'uhvacen' i sam autor, tu je i supruga i kcer, te Enes Basic, dio familije Kobaslija, Nino Pavkovic i mnogi drugi. Ima tu dosta mladjeg svijeta, sto me posebno raduje. To je garancija da ce se ova druzenja nastaviti i kada starija generacija zavrsi svoj put.

Prezo zasluzuje sve pohvale jer je po broju snimaka ocigledno da je bio jako zauzet. I sami se mozete uvjeriti u to ako 'skoknete' na ovo druzenje, makar ovako, vitualno.


Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home