SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, May 28, 2008

St. Louis - 1. vece - Almirika

Slike sa susreta banjalucke raje u St. Louis-u pristizu i trebat ce mi dosta vremena da ih sve objavim. Jucer mi se emailom javio Prezo (Predrag Pavljasevic, bivsi kolega iz Profesionale) sa mnostvom slika. Odlucio sam da ih objavljujem u grupama, onamo kako ih uspijem pripremiti. Uz slike nemam nikakvih objasnjenja ali sam siguran da ce svako prepoznati svoje prijatelje i poznanike.

A evo i kratkom Prezinog komentara:

Pozdravi Familiji Komljenovic.

Evo saljem ti nekoliko slika iz St. Louis-a i nadam se da si ih dobio preko google linka "picasa". Davor mi je rekao da se spremate u BL i da je to razlog sto niste bili u STL-u. Slike su da vam pokazu sta ste propustili (salim se, zao nam je sto
niste bili sa nama)

Mnogo pozdrava iz kisne Nebraske.

Prezo


Uz ovaj prilog sam prikacio slike sa prve veceri druzenja, kada je raju zabavljala grupa Almirika.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home