SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, April 28, 2008

Pogodi gdje si!

Cini mi se da Djulijana cita iste vijesti kao i ja, a i razmisljanja nam nisu 'daleko'. Meni vijesti iz Banjaluke u kojima se spominju nazivi ulica stvaraju kosmar u glavi (ne znam kako je sa drugima koji nisu imali prilike da u stari kraj cesce navracaju)!

Evo sto mi Djulijana javlja, uz ispravku da se radi o Petricevcu a ne o Paprikovcu.:

Evo citam clanak o otvaranju nove autobuske linije u ???? i sjetih se one "Da nije tuzno - bilo bi smijesno". Nego evo vam direkcije kako slijede , pa vi sami pogodite gdje ste i kuda idete:

"Linija ce u odlasku saobracati Vidovdanskom ulicom, Prvog krajiškog korpusa, Kralja Petra Drugog, Trive Amelice, Krajiških brigada, Njegoševom, Majevickom i Ljevcanskom ulicom. U povratku vozice Ljevcanskom, Majevickom, Njegoševom, Marije Dimic, Krajiških brigada, Trive Amelice, Kralja Petra Drugog, Prvog krajiškog korpusa, Vuka Karadžiæa i Kralja Petra Prvog Karadjordjevica."

Drugim rijecima, idete na Paprikovac i nalazite se u DEMOKRATSKOJ Banja Luci gdje su sve konfesije zastupljene i dobro dosle (po rijecima 'glavate gospode"?????).. Ne znam kako je u Sarajevu, Mostaru, Doboju, Zenici, Tuzli... ali ako su i tamo ovako demokratski raspolozeni, onda znam na cemu sam.

Pozdrav svima,
Djulijana

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi Co mislim da smo oboje zbunjeni ali i u pravu. Evo citat iz Nezavisnih:

"Stanovnici Petrićevca od 1. juna će dobiti novu autobusku liniju broj 12, koja će pored postojeće 13p, saobraćati na relaciji Centar - Petrićevac - Paprikovac".

Jos jednom pozdrav svima,
Djulijana

Monday, 28 April, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Mogu vam oboma reci da ste me dobro zbunili i bacili u razmisljanje i da mi ne bi programa s mapom grada i novim i starim nazivima ulica, nikad ne bih saznala da, eto, imam „zgodnu“ novu liniju kad mi se zuri ili ne da prosetati. Toliko o mom poznavanju novih naziva.

Misterija je rijesena. Ta linija polazi sa stanice iza poste u centru, sa stare autobuske, ide ravno ka Rosuljama (znaci iza doma JNA i pored benzinske pumpe u Novoj varosi), pa duz Karla Rojca i kod Jurine kafane skrece lijevo, bivsom ulicom ZAVNOBiH-a, izmedju crvenih i bijelih zgrada u Rosuljama, pa ide na tranzit do vrela, a onda skrece desno ka Njegosevoj i ide sve do vrha Petricevca, zamalo do Rakovackih bara. U povratku se s Petricevca spusta pored petricevacke katolicke crkve (jer sad ima i pravoslavna) na trazit, kod crvenih zgrada skrece desno u ZAVNOBiH-a, pa nazad u centar istim putem kud je i dosla.

I, nazalost, nije samo banjalucka tuzna prica sto se tice promjene adresa, saljem postu na razne adrese sirom BiH koje nose nazive raznih kraljeva, banova, knezeva, generala, mrtvih predsjednika...no nigdje nije kao u BL, gdje samo dvije-tri ulice nose „drugacija“ imena.

Usput, program koji sam spomenula je jak koristan, pa cu ga podijeliti s vama. Ima ekstenziju .exe, za slucaj da vas sigurnosni sistemi vasih kompjutera upozore. Ne brinite, bezopasan je, nije rijec o virusu. Nalazi se na: http://www.mediafire.com/?nidtyctm93a

Tuesday, 29 April, 2008  
Blogger co said...

Prosto je nevjerojatno sta 15-tak godina mogu znaciti u necijem zivotu. Cini mi se kao da su tekst iz Nezavisnih i Melisin komentar pisani na dva razlicita jezika. Kada sam citao tekst iz Nezavisnih, pitao sam se o kojem se to gradu radi? Gdje se te ulice nalaze? Jedina prapoznatljiva tacka je bio Petricevac (cudim se da je taj naziv ostao isti, mora da ima razloga za to). Sve je ovo jos jedna od, za mene, neobjasnjivih transformacija: gotovo ravna onoj od komunista do ‘umrlih’ vjernika. Da mi je neko o svemu pricao, tesko bih mu povjerovao. A evo, zivimo u tim vremenima.

Zahvaljujem se Melisi sto se javi. Dobro je imati nekoga da nam pomogne da u vlastitom gradu ne zalutamo. Jer, posebno je tesko onima koji ne dolaze svojim kolima vec koriste gradski prevoz. A i ‘alat’ koji nam je Melisa poslala moze biti od pomoci.

Tuesday, 29 April, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Sad kad je sve tako kristalno jasno, ostaje još samo jedno pitanje na koje nisam dobio odgovor, a koje mi prosto ne da mira:

Ko je, o, ko TRIVO AMELICA?

Wednesday, 30 April, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Co, vjerujte da se i sama osjecam kao u paralelnim svjetovima - jednom u mojoj glavi, koja je "zapela" u nekom drugom vremenu, sa drugim imenima i vrijednostima i ovom stvarnom, koji me okruzuje i u kojem se, cini mi se, snalazim tek toliko da ne zalutam. Ipak, drago mi je vidim da ste jos aktivni i da mogu ponekim komentarom pomalo razjasniti stvari.

U prilogu je i aktuelna mapa grada, liniju sam ucrtala da vidite kako to izgleda u spletu ulica, cija imena, kao i imena pojedinih naselja, Vam nece imati nikakvog smisla.

http://img.photobucket.com/albums/v212/fotke/Scan10422.jpg

To me dovede i do Murisovog pitanja o Trivi Amelici. Nisam znala dok nisam upitala google, a ta mocna alatka mi "rece" da je bio neki "vajni junak" koji je dizao ustanke. http://www.rodoslovlje.com/phorum/read.php?5,4240,4240

Pozdrav svima uoci Prvog maja! Odoh puhati u oblake da ih rastjeram, da mi sutra ne pokvare rostiljadu!

Wednesday, 30 April, 2008  

Post a Comment

<< Home