SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, April 13, 2008

Po vase izboru - Summertime

Dugo nije bilo nista novoga na nasoj “radio stanici”. U stvari, po mom starom obicaju, stao sam sa novim muzickim numerama jer nije bilo interesa. Nije bilo novih prijedloga, sto znaci, nije imalo smisla nastaviti ‘emitiranje’.

Nakon nekog vremena se javila Dubravka sa prijedlogom ali sam ga ostavio na stranu za neka bolja vremena. I evo ga danas. Ovaj put su to dva linka na youtube, pa ih poslusajte, ako ste u ‘stimungu’.

Dragi Co, evo saljem ti jedan prijedlog.
To ce biti u Zlajino ime. On je jako volio a i sad voli Janis Joplin.
Ovdje je link za Summertime, koji sam nasla na you tube.

http://www.youtube.com/watch?v=mzNEgcqWDG4

Janis je bila velika pjevacica. Za mene mozda malo previse krestav glas.
Gledala sam komentare na you tube. Misljenja su razlicita .

I'm glad this disgusting hippie bitch died. Die fucking hippies, die!
Just bloody awesome, awesome, awesome!!!! What a singer, what a band!!!!


Ja mislim da je ova izvedba izvanredna, posebno solo gitara.janis je takodje uvijek pjevala potpuno se predajuci osjecajima. pjevala je cijelim svojim tijelom.
da li su tu droge pomogle ?? takva su bila vremena. zivot u drustvu s dvostrukim moralom. ubijanje neduznih ljudi u ime demokracije.svako protestuje na svoj nacin.

pozdrav od dubravke


Nakon par dana, posto se nisam javio, Dubravka se javila ponovo:
Dragi Co,

Kako vidis ja sad ne mogu prestati.
Mislim da je tema Summertime (da li je to originalno od Gershwin-a nisam sigurna) veliki izazov za pjevace. Postala je i neka vrsta klasike. Zato ti saljem moj projedlog Ela i Louis Armstrong

http://www.youtube.com/watch?v=1yKgAEkCKxY

Izvanredan nastup dvije legende.

Puno pozdrava - Dubravka

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home