SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, April 14, 2008

Javljanje iz Moskve

Vjerujem da nase raje ima i na prostorima bivseg SSSR-a ali nam se do sada iz tih krajeva nitko nije javljao. Zbog toga mi je drago da se Saima javila iz Moskve, u koju je stigla zahvaljujuci sinu Frani koji radi za jednu rusku firmu. Iako se na putovanjima nema vremena za javljanje, Saima se potrudila da mi se javi sa par slika i kratkim tekstom. Za mene je interesantno Saimino vidjenje Moskve i zivota u njoj jer, dok sam zivio u starom kraju, nisam imao zelju da je posjetim. Jednostavno, osjecao sam neko odbojstvo prema tadasnjem rezimu i nista me tamo nije privlacilo. Mozda ce mi ovo Saimino javljanje pomoci da promijenim misljenje i da jednog dana i sam ‘skoknem’ u mjesta iza ‘gvozdene zavjese’, kako su te prostore nekada nazivali amerikanci.

Moskva je bajna. Moskva je cudo. Mislim da nema rijeci kojim bi se ovo sto smo vidjeli u ova tri dana moglo opisati. Vrijeme nas sluzi tako da sam danas morala kupiti sandale. Ja po savjetu sviju zivih ponijela samo zimsku garderobu, nista lagano, pa padam u nesvijest od vrucine. Sunce je jako oko 20 stepeni. Ono kao kod nas kad uzeze u podne. Frane radi, dobije svaki dan dnevnicu, a ruski odmor cuva za Celjabinsk i Petrograd. Vice i ja se odlicno snalazimo. Metroom se za 1KM mozes vozati gdje god zazelis. Ljudi su topli, sve ih razumijemo i oni nas, tako da se ne osjecas kao stranac, vec kao da si kod kuce. Stan je fantastican, nalazi se u glavnoj i najskupljoj ulici u Moskvi. Frane nas uputio na supermarket "24 casa". Ja tri jabuke platila 13 KM, (soknuli se), a mi sutradan nasli (dvije ulice uporedne sa tom glavnom,) pijacu gdje je 1kg jabuka 3KM. Dalmacija je mala maca za turiste i strance sta ovde rade.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home