SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, January 10, 2008

Tuzna vijest - Mehmed Medo Ćejvan

Majda mi jutros posla ovu tuznu vijet:

S velikom zalosti i tugom u srcu se javljam sa vješću da je noćas
09.01.2008. u Banjaluci umro moj daidža Mehmed Medo Ćejvan,

Dzenaza će biti u subotu 12.01.2008. u Banjaluci na Cairama

Majdi, njenoj familiji, te familiji Ćejvan upucujem svoje iskreno saucesce.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Najiskrenije i duboko saucesce Majdi sa porodicom.
Djulijana

Thursday, 10 January, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Nase iskreno saucesce cijeloj femiliji.

Thursday, 10 January, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Majdi i familiji Ćejvan iskreno saučešće,
Ljilja i Mario

Friday, 11 January, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Lutajuci po internetu,naisla sam na ovu stranicu.Sa velikim zakasnjenjem iskreno saucesce Iski,Melihi,Majdi i familiji Cejvan,
Azra(sa tvojom mamom isla sam u srednju skolu,a zivjela sam pod Pecinama do svoje 10.te g.)i Bakir iz Norveske

Thursday, 26 February, 2009  

Post a Comment

<< Home