SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, January 22, 2008

Svoju karijeru kao vojnik sam zavrsio kao komandant bataljona na Krcmarici, gdje sam uvjek isticao da Srbi imaju velikih ljudi kojima se mogu ponositi, ali i da isto tako mogu ugaziti u zlocin, sto se nazalost i dogodilo. Mnogo detalja vezanih za dogadjaje u Banja Luci ostalo je svjeze u mojoj glavi sto me cesto opterecuje, jer smatram da sam tamo imao sretniji zivot, sa manje novca, ali sa vise prijatelja i rodbine. Mnogi su poumirali ili rastureni na sve strane ovoga globalnog sela, koji se zove planeta zemlja. Kako postajem stariji, to me sve vise vuce zelja za povratak u BiH koja nazalost jeste nekakav bastard sto mnogi potvrdjuju u komentarima na blogu i za koji se ne zna kako ce isplivati. Nazalost narod jos nije udario g…… o ledinu da mu dodje u pamet neke stvari. Mlade generacije se u Banjaluci, a ne sumnjam ni u federaciji, odgajaju u duhu nacionalizma, a posto ne znaju za bolje, grabez i kriminalne radnje novopecenih kapitalista i bogatasa ce im postati normalni i to ce im biti mjerilo za ponasenje u zivotu. Boziji hramovi koji su nikli na sve strane ne znace nista, jer oni koji uce u tim hramovima blagosiljahu oruzje i zlocine uradjene sirom BiH a posebno nakaradne RS.

Mojoj nostalgiji pomaze i to sto putujuci BiH vidim, a moja djeca to potvrdjuju, da je to predivna zemlja ali nazalost naseljena sa otkacenim ljudima.

Saljem i par slika sa promocije moga sina na Univerzitetu Waterllo gdje je diplomirao u podrucju Computer engineering. Na slici je i majka moje supruge Fatima Serdarevic,ciji je suprug Jusuf radio takodje u Rudi Cajavecu. Nazalost on je otputovao sa ovoga svijeta prije 6 godina i sahranjen je u gradu gdje mi zivimo. Na drugoj slici je moja sestra Enisa, koja sa suprugom zivi u Buffalu. Njihova cerka je magistrirala na Univerzitetu Buffalo i radi u drzavi Konektiket.

Zahvaljujem se na clancima i slikama na Vasem webu i zelim Vam i dalje uspjeh u radu i dobro zdravlje Vama i Vasoj porodici.

Aljosa Mujagic

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home