SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, December 12, 2007

Prije nekoliko dana sam bio na jednoj kucnoj svecanosti gdje su bile gitara i harmonika, a repertoar jako sirok od kajsijevace do folka. Sretoh ovog 'momka' u plavoj kosulji, cini mi se da se zove Zoran; kaze da je svirao s tobom...

Bio je kazem sirok repertoar, hocu reci i pica, tako da smo kratko popricali... Evo ti slike!

Prilog je bio spreman za objavljivanje, uz opasku da se Zorana ne mogu sjetiti (znam jednog s kojim sam svirao, ali posto ga nisam vidio cijelu vjecnost, tesko mi je pogadjati), kad stize drugi email s ispravkom.

Dragi Co, opet sam sreo Zoku gitaristu... Pozvan sam na proslavu jednog postdiplomskog: dobro vino (a ni rakiji se nema sto zamjerit'), prase, jare i dodaci...Bilo je i muzike... one kafanske, dobro razgaljujuce... I bi opet onaj Zoka. Uspio samizmijeniti par rijeci s njim. Na startu nesporazum: on je svirao s Zeljom uPelagicu, a tebe pozna iz RC. Svirao je po kafanama (i hotelima) i malo u grupi GT. Radio je u Prostornoj (u NIC-u), a preziva se Cvjeticanin. Zna sve pjesme za feste ovog tipa. Bilo je lijepo i veselo; nisam mamuran, malo vise umoran...

Pozdrav, Mario

Mario, ko Mario, zna naci vremena za zabavu, ali se ne zaboravi javiti. Svaka cast.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home