SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, October 01, 2007

Putovanja

Sjedim na aerodromu u Amsterdamu ocekujuci svoj avion za Seoul i razmisljam o ovoj ”turbo godini” koja mi je protekla u stalnim putovanjima, tako da nisam bio u stanju da stanem na loptu i sredim utiske. Sve mi je neka zbrka u glavi i pokusavam da sumiram sve sto mi se dogodilo u ovoj godini. Zbog svega toga vrlo cesto nisam bio u stanju ni da pogledam na blog, sto pokusavam redovito ciniti, pa osjecam grizu savjesti jer nisam uspio da cestitam svim dragim ljudima sve ono lijepo sto im se dogodilo u toku godine. Zato to cinim ovaj put sa jednom skupnom cestitkom svim blogerima za sve prinove u familiji, sva vjencanja, sve diplome. Znam da to nije ono pravo, ali je od srca.

Posebno me grize savjest da i pored obilja materijala nisam Co-u poslao neki prilog. Cesto sam to i pokusavao ali nisam uvijek uspijevao da “proguram” prilog ili komentare zbog specificnih situacija na mjestima gdje radim, a poslije toga to vise nije bilo bas aktuelno. Na mnogim mjestima nisam imao ni pristup Internetu. Co-izvini. Pokusacu sada da malo ispravim situaciju.

U ovoj sam godini samo na sjever Norveske putovao pet puta i o tome cu morati poslati poseban prilog. Jednu nedelju sam proveo u Finskoj, par dana u Holandiji, tri nedelje u Americi kod Komljenovica, jedan mjesec u Koreji , mnogo manjih putovanja u samoj Norveskoj i kao slag na sve to, jedno putovanje u Banja Luku sa autom na dvije kratke nedelje i samo dva dana po povratku vec sam na putu na drugu stranu planete. Eh, da je to bilo prije tridesetak godina bilo bi puno lakse. Ovaj put cu poslati po jednu sliku sa svih tih putovanja a poslije toga cemo vidjeti.

Pozdrav svima blogerima!

Eko

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home