SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, October 02, 2007

Asija na Angijadi

POZOR - obavezno ukljucite zvucnike ili prikopcajte slusalice

O Angijadi sam pisao nedavno, kada mi je profesor Sirbegovic poslao slike uz svoje priloge, a danas se na nju vracam s razlogom. Prosle nedelju smo proveli s Asijom, koja mi je donijela pregrst slika sa istog druzenja. Asija k’o Asija, uvijek spremna da zabavi drustvo, svojom pricom nam je docarala dogadjanja na ovom skupu banjalucke raje u dalekoj Americi.

U prvi mah sam htio da njenu pricu pretocim u prilog, onaj klasicni, a onda mi pade na pamet druga ideja. Odlucio sam da pokusam da blog obogatom necim novim, sto bi mu moglo dati novu dimenziju. Jos odavno mi se ta ideja vrzma po glavi, pa mi je Asijina posjeta dobro dosla da ideju realiziram.

Kako se radi o prvom pokusaju, naravno da sve nije ispalo najbolje. Svi znamo da je svaki pocetak tezak ali da nije bilo onih koji su pokusavali da nesto promijene, svijet se ne bi kretao naprijed.

Da ne duzim. Molio bih vas da ukljucite zvucnike (ili prikljucite slusalice, ako ste na poslu) prije nego skoknete na ovu stranicu sa slikama sa druzenja. Nadam se da necete biti previse kriticni, a ako vam se ovaj pokusaj svidi, mozda sve nece ostati na pokusaju.

P.S. Komentari ispod slika su Asijino 'autorsko djelo'.



Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co, priblizila mi Asija Angijadu kao da sam bila tamo. Smijala sam se njenim komentarima kao da sam je slusala uzivo. Istina ponesto je nedostajalo pa me interesuje da li je bilo makaza?
Bravo za inovaciju sa zvukom.
Pozdrav Emira

Tuesday, 02 October, 2007  
Blogger co said...

Emira, ovo je prvi pokusaj pa mozda sve ne zvuci najbolje, ali makaza nije bilo.

Tuesday, 02 October, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Draga Sijo!

Kako te je lijepo ponovo cuti!
Kada smo te slusali imali smo osjecaj da si ovdje sa nama i posjetila si nas na ugodne trenutke provedene sa tobom u Americi kada smo bili kod naseg Mirze i kada ste nas ti i Nino ugostili. Hvala jos jednom. Lijepo da si se malo aktivirala i da mozemo cuti novosti iz prve ruke.

Srdacno te pozdravljamo kao i Ninu.

Demirovici!

Friday, 05 October, 2007  

Post a Comment

<< Home