SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, September 12, 2007

U posjeti Hamzicima

Dzindici su se nedavno vratili iz posjete starom kraju i ja sam, normalno, ocekivao priloge s putovanja. Znam da su obisli stare prijatelje i siguran sam da je bilo slikanja, a te dvije stvari su osnova za vecinu priloga.

Emira se nije odmah javila, a ja nisam htio da budem dosadan. Cekao sam da vidim da li ce se neko od njih dvoje potruditi i primpremiti nesto. Jutros stigoh na posao, provjerim email i, kao sto je to najcesce slucaj, nista novo. Pomislio sam da ce jos jedan dan proci bez novog priloga sto se u zadnje vrijeme cesce desava. Kad, negdje oko 10 sati, stize email od Emire. Nisam izdrzao a da ga odmah ne pripremim i objavim, iako mi posao u zadnje vrijeme ne ostavlja mnogo prostora za 'slobodne aktivnosti'.

Prilog nisam stigao ni pripremiti, kad stize jos jedan, ovaj put iz Zagreba. Na njega cete morati cekati do sutra.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home