SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, June 13, 2007

Ptice

Jos jutros sam zeljela poslati komentar ali me obaveze odvukose na drugu stranu.

Vidim da je kod Vas vrijeme za jorgovan, kod nas je vec davno iscvjetao. U starim krajevima vlada neka cudna klima. Prvo je bio period sa nesnosnim vrucinama vec pocetkom 5 mjeseca a sada skoro svaki dan pada kisa.

Kada spominjete ptice, ulovi me smijeh, prije par dana budi mene cvrkut ptica i to negdje oko 5. Pricam muzu: “E sad da nekom kazem kako sam luda od cvrkuta ptica, reko bi da nisam normalna.“ Al morate priznati da je ipak prerano u pet. I sada dok ovo pisem one vode predvecersku igru oko kuce.

Evo jednog samo na prvi pogled obicnog kosa. Zenka koja se zavukla medju korijenje uhvacena na trenutak okom aparata.

Pozdrav teta Dubravki i svim bloggerima

Majda!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home