SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, June 19, 2007

Edvinov rodjendan

Na putu sam vec nekoliko dana, blog provjeravam kada mi vrijeme dopusti ali nemam vremena za nove priloge. Zato mi je izuzetno drago kada se neko od posjetilaca javi s prilogom jer to je jedini nacin da ovo nase mjesto okupljanja ne opusti.

Evo me na konferenciji u Las Vegasu i ,u pauzi izmedju dva programa, na brzinu pripremam prilog dobijen jutros od Ferida Lukacevica iz Svedske. Evo sta mi Ferid pise:

Moj unuk Edvin Lukacevic sa svojim roditeljima, Almirom i Eminom, je odselio iz Landskrone Svedske, i danas zive u Norveskoj, u mjestu Sarpsburgu.

Co, ne mogu ti opisati kako se ja osjecam ovih dana, a pogotovo sada, kada mu se priblizava drugi rodjendan, 12 juli. Zato ti saljem ovu sliku, uz iskrene cestitke mome Edvinu za rodjendan, uz zelju da se sto prije "okupa" u nasem Vrbasu, jer tek tada ce biti pravi banjalucanin, bez obzira sto se u Svedskoj rodio.


Pozdrav tebi i tvojima kao i svim banjalucanima sirom svijeta iz Landskrone od Edvina i Ferida.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home