SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, June 07, 2007

Demirovici u St. Louis-u

Evo jos jednog posjetioca bloga koji nam se aktivno pridruzio ovim prvim prilogom, i to kakvim: stiglo mi je nekoliko email-ova sa preko 50 fotografija sa druzenja Banjalucana u St. Louis-u.

Aida Demirovic nam je poklonila mnostvo slika na kojima se nalazi veliki broj Banjalucana koji do danas nisu bili predstavljeni na ovom blogu.

Evo sta nam Aida pise:

Postovani urednice bloga,

javljam Vam se po prvi put, iako Vasu stranicu pratim vec duze vremena, jer se javljate iz Pittsburgha - grada u kojem zivi moj brat Mirza.

Lijepo je sto postoji ovakva stranica i zelim Vam uspjeha u daljem radu.

S obzirom da sam protekli mjesec zajedno sa roditeljima provela kod Mirze i da smo, kao slag na torti, prisustvovali susretu Banjalucana u St. Louisu, saljem Vam kolekciju slika koje barem malo pokusavaju docarati tu divnu atmosferu koja je vladala tamo. Ispod svake slike ima i opis. Ja sam ih vec smanjila, nadam se da je dovoljno.

Puno pozdrava,

Aida.

P.S. Zaboravih reci da mi inace boravimo u Njemackoj, u gradu Dortmundu, gdje nema Banjalucana, tako da je ovo putovanje u USA jos vise dobilo na znacaju.

Pozdrav.

Aidi se najtoplije zahvaljujem na ovom javljanju uz poziv da nam se javim bar jos jedni prilogom s fotografijama iz Njemacke. Siguran sam da ih ima mnogo i da se ima o cemu pisati.


Danas objavljujem prvih dvadeset fotografija, a ostale dolaze narednih dana.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home