SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, May 30, 2007

St. Louis 2007. - prvi put

Sastanak Banjalucana u St. Louis-u je za nama, raja se vratila kucama, sredjuju se utisci, prave planovi za slijedecu godinu.

Ove godine Nera i ja zbog obaveza nismo mogli aktivno ucestvovati ali potrudit cu se da se na blogu bar malo osjeti atmosfera. Citajuci javljanja raje na nekim drugim sajtovima, vidim da je bilo lijepo i nezaboravno. Cini mi se da odusevljanje svake godine raste, sto mi je zaista drago cuti.

Fotografije sa susreta polako pristizu pa cu ja pokusati da ih objavljujem kako uspijem da ih primpremim.

Danas evo ide prvi set, dobijen od Emira, uz njene komentare pod slikama. Primjecujem neke nove face a i neka dobro poznata lica. Mozda ce neki od vas na slikama prepoznati bivseg komsiju, radnog kolegu ili poznanika, kojeg niste vidjeli godinama. Ako se to desi, bit ce mi drago. Blog ce ponovo odigrati svoju ulogu: okupit ce staru raju bar na ovaj virtualni nacin.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home