SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, March 28, 2007

A gdje je trava?

Mozda je 8. mart dan zena, ali 9. mart je rodjendan Nazima Dzabica, poznatog kao Nani, sin Keme i Medihe. Jos od Nove godine smo pricali o mini-sastanku bosanske ili specificno banjalucke mladje raje u Phoenix-u za Nanijev rodjendan. Ne samo da nikada nisam bio u Phoenix-u ali bilo koji razlog za bosansko druzenje je meni dovoljan da provedem jedan vikend sa nasom rajom, pogotovo Banjalucanima.

Dok smo letili preko grada, primjetio sam da je Phoenix po povrsini ogroman grad. Phoenix je ustvari metropola koja se sastoji od gradova kao Mesa, Tempe, Scottsdale, Glendale, Chandler. Isto tako sam primjetio da se grad u osnovi nalazi u pustinji. Nigdje trave! Moram reci da me je to strasno iznenadilo. Nani je pokusao braniti svoj grad ali sta da god on kaze, ovdje je trave u nestasici.

Doletio sam u cetvrtak, prije sviju. Maja (Nanijeva supruga), Nani i ja smo te noci otisli u Kona Grill na veceru (a i da ja pogledam mnogobrojne plavuse koje, kako mi Maja i Nani kazu, sada predstavljaju vecinu zenskog gradjanstva Phoenix-a). Nakon vecere smo produzili prema Mill avenijom, ulica u gradu Tempe koja prolazi kroz Arizona State University kampus. Na Mill aveniji se nalaze klubovi, kafici, restorani, prodavnice i veliki broj studenata. Ovo mjesto me je najvise podsjecalo na neku ulicu u Evropi, pogotovo kada smo se prosetali tamo tokom dana. Opet, bilo je plavusa ali na njihov racun smo se fino nasmijali u jednom od studenskih kafica na Mill Avenue. Pricu cu sacuvati za mladju raju, a vi me pitajte kasnije. Nani je morao sutra rano na posao pa smo tu noc zavrsili ranije nego obicno.

Vrijeme je citav vikend bilo predivno. Nije ni cudo sto je Phoenix u zadnje dvije godine eksplodirao kao grad za mladju raju iz vecih gradova kao Los Angeles, Chicago i New York. Ne sjecam se da sam vidio oblake do nedjelje ali i tada je vrijeme bilo ugodno. Vruce je ali nema vlage. Nakon palacinki na Mill Avenue i setanja kroz kampus Arizona State University-a, otisli smo do bosanske prodavnice na nekom drugom dijelu grada. Tamo nas je vlasnik prodavnice posluzio sa kafom a Maja i Nani su pokupovali namirnice za subotnju vecer. Ah, sto je kraski vrat mirisao! Bilo je i evropskih cokoladi i ajvara i jaffa keksa. Mozete me zezati ali ja sam si morao kupiti jedno Kinder jaje. Sta cete, kada kao dijete odes iz Evrope pa vidis Kinder mozda jednom godisnje. Nakon prodavnice smo se provozali kroz jedno bogato naselje (Biltmore) gdje kuce kostaju i po 20 miliona dolara. Nisu mi htjeli dati kusur, inace bih odmah kupio jednu. Vratili smo se u stan i krenuli spremati za izlazak u Scottsdale nocni zivot.

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Moram se nadovezati na Kinder jaje. Mada sam u Europi, cesto ne mogu izdrazati u trgovini, a da si ne kupim taj famozni slatkis. Ne znam zasto je to tako, al ono iscekivanje koja igrackica je unutra i kako cu je sloziti me svaki put povuce. Malo mi je to sve smijesno al eto kao sto ti kazes mozete se sada smijati i zezati me al to je tako. Pozdrav!

Wednesday, 28 March, 2007  
Blogger co said...

Evo da se i ja nadovezem na Kinder jaje.

Kod nas ima prodavnica gdje se moze kupiti hrana iz Evrope, pa tako i Kinder jaje. Ako je Sanja slucajno kod kuce, dida Dane joj obicno kupi Kinder jaje kada ide u kupovinu u nas 'poznati' Strip Discrict. Iako je Sanja poprimila puno toga ovdasnjeg, ocigledno je da joj Kinder jaje ima posebno znacenje.

Ima tu jos nesto, ali o tome drugi put.

Wednesday, 28 March, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Davore, cista petica za izvjestaj.
Cupas nam sjecanja iz nase mladosti. Meni je nakad mrzilo da se od Tane prebacim u "Moku" kod Ive Lucica, a tebi nije tesko preci ni par stotina milja, i zato "kapa dole".
Ocekujemo tvoj report iz St. Louisa. Ne zaboravi napuniti baterije.

Izet

Wednesday, 28 March, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Hvala, Tufe, potrudio sam se da napisem gramaticki i duhovno korektan clanak. Nani i Maja su mi pomogli sa clankom i opisima slika.

Nije meni, kao i drugima nase generacije, tesko da preletimo stotinjak ili mozda i hiljade milja da se sastanemo. Trebamo se drzati zajedno koliko god mozemo. Baterije sam vec napunio i spremam se za citavu godinu putovanja sirom Sjeverne Amerike (upravo sam saznao za vjencanje u Kanadi).

Pozdrav svima i naravno, napisacu report iz St. Louisa.

Thursday, 29 March, 2007  

Post a Comment

<< Home