SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, January 24, 2007

Vjencanje u Zagrebu

Svima nam je ostao u sjecanju prilog Sjecanja kojim nam se nedavno javila Majda iz Zagreba. Majdina razmisljanja su pobudila veliko interesovanje blogera jer odnos prema nasem gradu stalno i iznova pobudjuje reakcije i od toga ne mozemo pobjeci.

S Majdom sam zadnjih desetak dana bio u kontaktu (uprkos problema na ‘trasi’) cije rezultate imate pred sobom.

Vecina nas je predpostavljala da je fotografija koju nam je Majda poslala, snimljena za vrijeme vjencanja. Predpostavke su se pokazale tacnim: Majda se 28. januara prosle godine vjencala za Marijana Martinovica i danas vam predstavljam fotografije s tog sretnog dogadjaja.

Bilo je veselo, kao sto to u takvim prilikama obicno biva. Skupilo se oko 200 zvanica, prijatelja i rodbine, sto sa jedne, sto sa druge strane. Majda je izdvojila nekoliko slika na kojima mozete vidjeti neke od bivsih Banjalucana na ‘privremenom radu’ u Hrvatskoj. Tu su Meliha, Dada, Sajma, Slavica, Zdenka, Iska, Fuco, Gvera, Zaim, Hari…

Uostalom, pogledajte

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Majda,

Gledajuci tvoju slike koju si prvobitno poslala bila sam u dilemi da li si to ti sa svadbe ili ne, ali sad je misterija reijesena. Znamo da si ti mlada supruga. Ja ti zelim sretan, uspjesan, I dugovjecan brak. Drago mi je sto si poslala slike sa svadbe na kojima sam ja poslije dugo vremena vidjela meni drage Banjalucane, izmedju ostalih Slavicu I Harija sa kojima sam nekad radial, doduse sa Harijem nekad davno I to vrlo kratko vrijeme. Svi lijepo izgledate.
Puno pozdrava svima I javi se kad stignes. Za mene je uvijek bilo zadovoljstvo procitati I vidjeti sta nasi mladi misle I osjecaju. Nazalost nemamo za to tako cestu priliku, bar ne na ovom nasem blogu, ali se nadam da ce I takvih priloga u buduce biti vise.

Wednesday, 24 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Sarafini i Martinovici,
Neka je sa srecom! Da li je mladozenja Cinin sin? Pozdrav svim prisutnim na slikama sa vjencanja!

Thursday, 25 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Nije Cinin (mislim barem) trebo bi bit od jednog Teslicanca sto je davno dosao u Zagreb. Pozdraav, hvala Vam svima na ljepim cestitkama i zeljama!

Thursday, 25 January, 2007  

Post a Comment

<< Home