SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, January 20, 2007

Victory

Jucer sam od Emire primio ovaj prilog, pa da ne bi 'ostario', evo ga danas pred vama.

Danas je u ‘mojoj’ kompaniji bilo malo slavlje. Razlog slavlju je prvo zvanicno pojavljivanje u javnosti novog modela motora iz porodice Victory firme Polaris.

Kompanija u kojoj radim je razvijala ‘entertainment’ sistem za taj motor. U sistem su ukljuceni radio i dodatni uredjaji koji obezbjedjuju vozacima i suvozacima da uzivaju u slusanju radia, razgovaraju jedni s drugima, da slusaju muziku sa svog iPod-a, CD-a,
XM-radia.. itd..itd.

Zeljela sam da vam napisem nesto o ovome, jer sam od prvog dana na tom projektu pa se osjecam kao mama kad joj dijete zavrsava maturu i postaje samostalno. Iako nisam nikad vozila motor kao vecina mojih kolega na poslu, uzivala sam radeci na ovom projektu, i zbog ljudi s kojima sam radila, i zbog samog posla, i zato sto volim kad stvaram nesto potpuno novo. A sve sto smo radili je bilo potpuno novo od A do Z.

Na samoj web site nema puno o ‘entertainment’ sistemu ali mozete vidjeti kako izgleda ‘bike’.

http://www.polarisindustries.com/en-us/Victory/Vision/Experience/

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Emira,
ovaj "bike" je zaista za 21 vijek.
veliki posao uspjesno kompletiran.
primi nase cestitke
Dubravka s Kusmicima iz Montreala

Saturday, 20 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Čestitam!!!

Saturday, 20 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Cestitke mojoj kolegici na ovom futuristickom projektu. Kada se budes vozala napravi jedan krug i za nas.

Sunday, 21 January, 2007  

Post a Comment

<< Home