SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, January 02, 2007

Sa doceka kod Ziska u Norveskoj

Prvi (i za sada jedini) prilog s doceka Nove godine je pred vama. Sejo iz Norveske je bio vrijedan i poslao ga odmah ujutro. Cini mi se da Sejo hoce ove godine da udje u skupinu najaktivnijih suradnika. Ako ovako nastavi, pocasno mjesto mu ne gine.

Evo ovim prilogom sa doceka Nove godine u porodicnom ambijentu kod Ziski, plus Visici i Kusmici "stari i srednji" zelim da zapocnemo Novu godinu u dobrom zdravlju i sa ispunjenjem zamisljenih zelja.

Atmosfera je bila odlicna. Aida je napravila pravu hranu, te uz dobro pice i muziku sve je stimalo. Tacno u ponoc ispucali smo i par raketa sto sam probao uslikati. Malo me je kisa omela u tome ali je uspjelo. Cijelo naselje je gorjelo od vatrometa sto je obicaj u cijeloj Norveskoj.

Stari Kusmici su otisli malo ranije a mi smo ostali do oko 4 sata u jutro. Evo i par slika kako je to izgledalo.

Ovim prilogom zelim nasem blogu uspjesan start u Novoj godini.

Sejo Visic


P.S. Slike petardi sam 'cenzurirao': moj Rex umire od straha kada cuje petardu pa u to ime malo cenzure.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi moji"pingvini"
vidim da ste bili uelemntu,kao i uvijek.Jos da smo i mi "Amerikanci "bili tamo...Ima nas sada svuda po bijelome svijetu.Primjecujem samo da su glave malo posijedile.
Co-hvala za ovu nostalgicnu stranicu ,pozdrav i sretna nova Tvojoj familiji
Esad Zisko-Chicago

Sunday, 07 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Eso,
kod "pingvina" je uvijek ovako
samo nam dodji da ponovimo ono od
zadnji put.
Sve najbolje tebi i porodici

Sejo i Amila

Monday, 08 January, 2007  

Post a Comment

<< Home