SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, January 10, 2007

Pozar u TK MB

Zao mi je sto moje prvo javljanje u Novoj godini iz BL pocinjem sa tuznom vjescu. Na samom izmaku stare godine, zbog kvara na elektro instalacijama gotovo do temelja izgorio je teniski klub MATCH BALL.

U gradu ima nekoliko tenis klubova ali jedino za MB se govorilo da ima dusu. Mali i zavucen u Budzaku, taj svoj hendikep sto je na periferiji nadoknadjivao je ambijentom i toplinom koju su svi osjecali. Posebno se brinuo o teniserima najmanjeg uzrasta po cemu se procuo i izvan granica bivse YU. I bas u trenutku pozara tridesetak klinaca je u balonu primalo novogodisnje paketice koje im s ljubavlju pripremamo mi treneri i vlasnici kluba.

Nakon odlaska iz RC tu sam proveo gotovo pet godina radeci kao profesionalni trener. Sjecanja naviru,vrtim film sa likovima stotine klinaca koje sam naucio igrati i koji su sad vec odrasli ljudi. Siguran sam da ce i njima i njihovim roditeljima slika kluba sa puno cvijeca , fontana, vatrometa pri spektakularnim otvaranjima turnira ostati trajno u sjecanju.

Zivot ide dalje pa ce se i MB polako podici iz pepela. Uz pomoc ljudi dobre volje, puno truda i entuzijazma zaljubljenika bijelog sporta ,ponovo ce se zaoriti djeciji smjeh i pojaviti ozarenost na licu nakon prve pobjede.

Ta iskrena djecija radost je za mene je uvijek bila najljepsi dar i kao da iz daljine vec cujem graju i grohot....

Pozdrav od Srdje.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Moram izraziti svoje iskreno zaljenje, bilo je to divno mjesto, siguran sam da ce biti jos ljepse.
Kako Srki rece, zivot ide dalje.
Puno pozdrava,
Cadjo.

Wednesday, 10 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Srki,saosjećam s tobom i sa generacijama tenisera što im se 'bijeli sport' pretvori u crnu moru. Ja se sjećam i drugih vremena kada se u MB-u znao dostojno obilježiti novi 'četverotočkaš', eh...

Thursday, 11 January, 2007  

Post a Comment

<< Home