SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, January 08, 2007

Docek u Oslu

Jos jedan prilog s doceka Nove godine ali, sto mi je jos draze, jos jedan novi suradnik. Ovog puta je to docek u Oslu gdje se okupilo nekoliko Banjaluckih familija: Basic, Mrsic, Suvalic, Ramic, Zisko, Rizvanovic, Avdagic...

“Izvjestilac’ je moja skolska kolegica Azemira Basic (djevojacko Cerimagic) koju je druga skolska kolegica (Emira Dzindic) uspjela nekako nagovoriti da mi se javi.

Eto tako dobih ove slike na kojima cete upoznati jos mnogo novih Banjaluckih faca. Azemira je, posto se radi o prvom prilogu, skrta na rijecima, ali joj to oprastam, jer svaki pocetak je tezak. Ipak sam uspio dobiti vecinu imena (Azemira se pokazala veoma azurnom kada sam je zamolio da mi pokusa poslati dodatne informacije) a mozda mi se neki 'neindefikovani' jave sa dodatnim informacijama.

Docek je organiziran u iznajmljenoj sali: ‘klope’ u izobilju, muzike, plesa. Uostalom, atmosferu mozete osjetiti ako pogledate ove slike.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dobar dan Co,
vidi se da se nisi previse druzio sa zenskom rajom iz razreda...ne poznajes Azemiru (nekadasnji skolski nadimak 'Zeza'). Svaka njena rijec je kao dukat, a kad nesto ipak kaze, onda je to u duhu nadimka koji je tada imala. Istina, i dan danas je mi,staro drustvo, tako zovemo.
U svakom slucaju,po slikama se cini da je drustvu u Oslu bilo jako lijepo, a predpstavljam da je i Zeza dala dobar doprinos svojim 'cakama' kako je to nekad radila.

Monday, 08 January, 2007  

Post a Comment

<< Home