SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, December 07, 2006

Zdenko Najzer

Ovaj blog, htjeli mi to ili ne, sve cesce sluzi kao neko drvo u banjaluckim alejama na kojima se kace smrtovnice. Kada sam ga zapoceo, nisam ocekivao da cu u ovom kratkom periodu toliko puta doci u situaciju da objavljujem vijest o novom gubitku.

Danas mi Mario posla jos jednu tuznu vijest. Umro je Zdenko Najzer, jos jedan od onih koji odose prerano.

Zdenka sam poznavao samo povrsno, iz onog doba neposredno prije rat kada sam uplovio u vode privatnog biznisa. U tim uzbudljivim danima, kada su neki od nas, puni entuzijazma, prihvatili ideje tadasnjeg premijera i krenuli u zivot vodjeni vlastitim idejama, Zdenko je bio dio jos jedne firme koja je trazila svoje mjesto pod suncem. Radio je u Murisovom “Sirius’u” i tako sun nam se putevi ukrstili.

Sjecam ga se kao veoma mirnog momka, koji je svoj posao shvacao ozbiljno. Iz tog vremena cak imam jednu fotografiju koju sam objavio na ovom blogu. Bio je to prilog o “Ident-u” i ucescu na prvom sajmu male i velike privrede u Banjaluci. Tada su Sirius i Ident nastupili zajedno i Zdenko se moze vidjeti na toj slici, kako radi na racunaru.

Porodici Najzer upucujem najiskrenije saucesce u moje ime a siguran sam d ace se i mnogi blogeri tome pridruziti.

P.S. Izvinjavam se ako su mi se potrale greske u pisanju jer sam zaboravio naocale I pisem na ‘slijepo’.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home