SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, December 08, 2006

Skandinavci

Izuzetno mi je drago kada se netko od onih koji su se kasnije prikljucili ovom nasem blogu aktivira, kao sto to sada cini Sejo Visic. Ovo je vec njegovo drugo javljanje, uz jos jedno u pripremi. Danas je rijec o jednoj posjeti koja je okupila drustvo iz Banjaluke, ovaj put na sjeveru Evrope.

Nedavno smo Amila i ja tokom vikenda imali posjetu dragih nam gostiju iz Svedske. Radi se o banjalucka familija Hrnic, koji imaju kucu u Dolcu preko puta sadasnje Mujine cevapcinice.

Sabine (Binke) se sjecamo iz modne konfekcije Beko a Sabahudina (Buce) iz Privredne banke iza parka. Kcerka Amela je tada bila mala. Sin im Damir nije dosao jer se nedavno vjencao i uskoro supruga I on ocekuju bebu. Inace Binka i Amila su bliznje rodice pa smo Buco i ja "badje", pa ako tu dodamo Eku Kusmica, eto i treceg badje. Hrnici sada zive u Svedskoj u gradu Norkåping.

Iz Svedske je s gostima stiglo frisko suho meso i cevapi. Par dana nakon povratka u Svedsku, Buco se javio telefonom s vijestima da je osusena druga tura, kojoj ona prva nije ni nalik.

Imali smo dvije feste: prva je bila kod Kusmica, razlog Ismarov rodjendan, a druga i oprostajna kod nas sljedecu noc. Bilo nas je dosta: Ziske, Hakija, stari Kusmici. To je sve izgledalo kao neka prosirena familija jer smo svi jedni drugima tetci, tetke, badje, surjaci, svastike, punci, punice.

Bez gitare dobre hrane i pica nije moglo. Kako je to izgledalo moze se vidjeti na
ovih par slika. Tako vam je to kada se skupe skandinavci.

Srdacan pozdrav svima.

Sejo - Norge

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Veliki pozdrav svim mojim dragim tetkama i tetkovima i ostalim. Bas vas je lijepo viditi skupa, volila bi i ja da sam bila tu sa vama! :)
Jos uvjek zivi BL u vama, iako ste sad "skandinavci"..hehe!
Pozdrav svim blogerima,
Aida Visic

Friday, 08 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Sasvim slucajno sam vas pronasla,slike su me vratile u vremeplov. Vidim da vam nije bas lose, a zelim vam jos i bolje.
Puno pozdrava Buci, Sabini, Ameli i Damiru od Djulijane sa porodicom
(Muris,Alma i Mirza)sa suncane Floride.
Javite se djuli@comcast.net

Thursday, 18 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav dragim Hrnicima od Djulijane sa porodicom.
Ukoliko zelite mozete mi se javiti na djuli@comcast.net

Friday, 19 January, 2007  

Post a Comment

<< Home