SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, December 13, 2006

Milan sa Starcevice

Jos jedna slika iz albuma, jos jedan dogadjaj iz proslosti, jos jedan stanovnik naseg grada sada ko zna gdje.

Sjecam se tog izleta raje iz Prostorne Tehnike, teleta na raznju, cevapa, igranja 'glavare' (ako se jos netko sjeca kako se to igralo), livade uz rijeku Krupu. Naletih na ovu sliku i oko mi zape za Milana, sina Slavice i Zorana Marica, jos jednog klincu iz Djede Kecmanovica koji vise ne zivi na staroj adresi.

Milana se sjecam kao izuzetno dobrog djeteta koji je bio povuceniji od drugih koji su u to doba 'vladali' parkingom iza nase zgrade. Bilo je tu onih koji su pravili buku, uvijek bili spremni na kavgu, htjeli da je njihova zadnja. Milan je bio drugaciji, mirniji, uvijek spreman da popusti kada je to trebalo.

Pitam se gdje je Milan sada? Da li se ozenio? Cime se bavi? Pitanja ima mnogo a odgovora malo. Jedino sto o Milanu znam je da je sada vjerojatno u Australiji, i to je sve. Bio bih izuzetno sretan kada bi nam se Milan kojim slucajem javio i poslao informacije iz prve ruke. U ovo danasnje doba, nista nije nemoguce.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi Bloggeri

Evo da ja zapocnem svoje javljanje ovim komentarom. Marici su po dolasku u Australiju bili neko vrijeme u Melburnu. Nakon toga su odselili u Perth (Zapadna Australija). Milan je zavrsio fiziku (ili Science), doktorirao je (PhD), ozenio se Norvezankom i mislim da sad zivi negdje u Norveskoj. Ostatak familije Maric je jos u Perthu ali ne znam nista vise o nima.
Sljedece javljanje ce biti o meni i mojoj familiji.

Karmen

Wednesday, 13 December, 2006  
Blogger co said...

Evo, konacno, Karmen. Bas mi je drago da si se konacno odlucila na akciju. Znaci, sada ocekujemo priloge!

Drago mi je cuti dobre vijesti o Milanu. Znao sam da ce uspjeti u zivotu. Ta informacija da je vjerojatno u Norveskoj me je zaista iznenadila. Mozda se Milan licno javi sa sjevera Evrope pa cemo imati informacije iz prve ruke.

Wednesday, 13 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cini mi se da je Cou lakse uredjivati Blog nego meni pratiti. Bio sam otsutan par dana i vec sam zatrpan. Co mi je uzburkao i promijesao sjecanja, vrlo draga. Koristim priliku da pozdravim dobre ljude, posebno nove Blogere prfesora Sirbegovica i nasu koleginicu Karmen,
Mladen Vujinic-Cadjo & Zlata.

Wednesday, 13 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav koleginici Skakić!

Wednesday, 13 December, 2006  

Post a Comment

<< Home