SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, December 17, 2006

Jasnin rodjendan

Danasnje izdanje bloga kasni zbog opravdanih razloga. Sinoc se ostalo do kasno kod Tufekcica: razlog, proslava Jasninog rodjendana.

Slavljenica je pripremila hrane za veliko drustvo a mi smo par dana ‘gladovali’ da ostavimo mjesta za sve specijalitete. Nakon obilne vecere na red je dosla torta. Po dida Daninom pogledu mozete zakljuciti o kakvoj se slastici radi. Ja sam, pak, primijetio da nigdje nema svijeca. Izgleda da se stiglo do onih godina kada se takve stvari k’o slucajno zaboravljaju.

Sve u svemu, bilo je veselo, sto se i po ovoj slici moze vidjeti. Slavljenici zelimo sretan rodjendan u nadi da cemo i slijedece godine biti u prilici da ga zajedno proslavimo.

Labels:

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jasni saljemo cestitke za rodjendan a cijeloj obitelji Tufekcic srdacne pozdrave,
Natasa i Miljenko

Sunday, 17 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Najljepse zelje!

Sunday, 17 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragoj Jasni,
Srecan rodjendan, a ostatku familije i gostima mnogo pozdrava!

Sunday, 17 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jasni sretan rodjendan i sdracan pozdrav svim Tufekcicima

Karmen i Ostoja

Sunday, 17 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jasna, želimo ti još puno rođendanskih torti!

Sunday, 17 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi moji blogeri,

Bilo je prijatno otvoriti blog I procitati vase cestitke za moj rodjendan.

Veliko hvala na lijepim cestitkama, zeljama I pozdravima. To mi je danas uljepsalo dan. Bilo bi mi zadovoljstvo da sam vas sve mogla ugostiti u mom domu tom prigodom, ali to je nazalost nemoguce. Daljine nas dijele. Medjutim imamo nas blog koji je uistinu carobna stvar, omogucava nam druzenja, cestitanja, I ne dozvoljava da se ne daj boze zaboravimo.

Iako sam ja rijetko aktivan ucesnik bloga, tu sam I iz sjene pratim sva zbivanja.
Medjutim jako sam aktivna na njegovoj propagandi, pa kad mi se god ukaze prilika upucujem na blogerske stranice.

Pozdrav svima. Jasna

Sunday, 17 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Sretan rodjendan, Jasna.
A koja je torta? Izgleda predivno, kao da je Stefanija!? Sto nisam bio blize! Svega se mogu odreci; osim slatkog.

Monday, 18 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Puno pozdrava i dobrih zelja,
Zlata i Cadjo.

Monday, 18 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pridruzujem se mnogobrojnim u cestitanju rodjendana Jasni i pozdravljam sve ostale prijatelje i poznanike.

Sedat

Monday, 18 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jos jednom veliko HVALA za sve cestitke. Co, moram priznati da ja bas I nisam razmisljala niti ocekivala da ce sve ovo doci na stranice bloga, ali zelim da kazem da su me sve vase cestitke silno obradovale. Hvala I Emiri koja me je nazvala telefonom I cestitala. Sve mi nesto ozvanja u glavi ono “I’m happy again.” Sve razmisljam kako je covjeku malo potrebno I uvesele ga te sitne, male stvari.
Torta se zove Teodora, a recept sam dobila od jednog muskarca. Doduse nije nepoznato da su muskarci izvrsni kuhari, ali obicno smo mi zene te koje medjusobom razmijenjujemo recepte. Taj muskarac je Izetov rodjak po zanimanju konobar. Sminker I uvjek sa dobrim ukusom, na moje trazenje, jedne prilike u pismu poslao mi je hrpu recepata. Na receptu od ove torte bilo je napisano: “Ovo je za mene najbolja torta.”
Ja se slazem sa njegovim izborom is prostog razloga sto u njen fil, izmeju ostalog, idu 4 zlice jake crne kafe. Iako sam ja rijetko pila nasu bosansku kafu, uvijek mi je posebno bila draga njena aroma u kolacima.
Inace taj Izetov rodjak je slika I prilika Simona ( mislim da sam dobro napisala), poznate face iz show businessa I jednog od trojice sudaca u poznatom americkom show “American idol”, pa kad moja mladja kci I ja gledamo ovaj show , koji je uzgred budi receno, jedan od mojih favorite, onda mi komentarisemo kako je “Ibro” ocijenio pojedinog ucesnika, naime tako se zove Izetov rodjak po cijem receptu je napravljena torta sa slike.
Inace u mojoj familiji ima jos muskinja koji se razumiju u kulinarstvo. Naime moj zet, suprug moje sestre, kiji zive u Svedskoj, priprema izvrsne corbe, sa puno raznog povrca, a sve organic.
Canak, vidi se da imas istancan ukus za slatkise. Torta Stefanija je takodje izvrsna torta
samo sto se kod nje osjeti okus ruma a kod ove sa slike, kafe. Dao si mi ideju da mozda za rodjendan moga Izeta koji je u Martu napravim Stefaniju.
A da se kojim slucajem negdje blogeri okupe, bilo bih tu i Teodora i Stefanija i mnogo drugih dobrih slatkisa jer malo koja nas bosanska zena da nije dobra kuharica.

Svima lijep pozdrav od Jasne

Monday, 18 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Za Stefaniju ja bih preko sedam gora, sedam mora. Pa jos i Teodora... Dragi boze...
Da li se to meni samo cini ili smo mi (samo)pozvani na Izetov rodjendan!? Na Stefaniju, na Teodoru...

Tuesday, 19 December, 2006  

Post a Comment

<< Home