SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, November 02, 2006

U posjeti Huzbasicima

Za divno cudo, Izet je konacno 'progovorio'. Materijala za blog je imao napretek ali priloga ni za lijeka. Sjecam se kada mi je davno, jos tamo prvih mjeseci ‘zivota’ ovog bloga, kada sam se zalio kako mi blog oduzima jako puno vremena i da ne znam dokle cu izdrzati, predlagao da ‘delegiram’ urednicku palicu raji: jedan mjesec bi priloge pripremao Mario, drugi Srdjo, treci on, i tako dalje. Prijedlog mi se ucinio zanimljiv ali sam znao da zbog mnogih tehnickih poteskoca, ne bi bio izvodljiv, ali me je ohrabrila njegova zelja da se aktivno ukljuci. Medjutim, sve je ostalo samo na prijedlogu. Njegovih komentara je bilo malo (na prste bi se mogli izbrojiti) a o prilozima da ne govorim.

Danas je na redu prvi (od nekoliko u pripremi) gdje nam je Izet napisao nesto o Radi i Jasminu Huzbasic, nasim prijateljima iz Los Anegeles-a, koje je posjetio nedavno. Ja sam ocekivao izvjestaj s lica mjesta ali ni sada nije kasno:

Za nedavnog boravka u Kaliforniji posjetili smo nasu Radu i Jasmina.

Putem ovog bloga znate da su oni prosle godine perselili iz Baltimora u Santa Claritu pored Los Angelesa. Razlog je bila dobra poslovna ponuda koju je Jasko dobio. Naime on je svoje znanje u izgradnji bazena, koje je stekao radeci u sarajevskom Unioninvestu (mislim da nisam profulao) trebao da iskoristi radeci za firmu koja se bavi projektiranjem i izgradnjom bazena.

Poslije pocetka, koji je uvijek tezak i skopcan sa novom sredinom, ljudima i obicajima, oni su poslije kratkog vremena stali na svoje noge. Jasko, pokazujuci svoje znanje, vrlo je brzo bio zapazen i sada radi kao manager, vodeci racuna o svemu da se bazen izgradi po projektu i uz postovanje stogih izvodjackih propisa. Bio sam sa njim na terenu i vidio da on taj posao radi zaista izvrsno.

Oni su vrlo brzo kupili kucu pa se Rada odlucila za rad od kuce. Ona radi za istu firmu odredjene administrativne poslove iz svog kucnog ofisa uz sve to obavljajuci sve kucne poslove, ispracajuci i docekujuci Jaska sa kafom i uvijek spremnim ruckom. Njihov sin Vedran je na tercoj godini studija i nazalost jos nismo imali srecu da ga upoznamo.

Uz Radine kuharske specijalitete nase druzenje je prohujalo. Imali smo ipak malo vremena da odemo na cevape u Aroma Cafe koji drze nasi banjalucani i da osjetimo miris BL cevapa u dalekoj Kaliforniji. Boraveci u Aromi napravio sam par slika pa cu to poslati na CoNN kao posebal prilog.

Pozdrav svim citaocima, kako Amir rece, CoNN-a.

Izet


P.S. Nekoliko fotografija mozete vidjeti na ovoj stranici.

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej, je li to moja Rada, najbolji centar svijeta i okolice (ne ljuti se Jasminu Husbasicu, mi smo raja od davnina)!! Eh kako sam se obradovao, kad sam te vidio. Iskreni pozdravi, niko nikad nije igrao bolje posta od tebe, cak ni Majk u svojim najboljim danima. Pozdrav od Made

Thursday, 02 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Draga Rado,
bas je prijatno vidjeti poznata lica(koje poznajemo jos iz ranog djetinjstva)
puno pozdrava tebi i tvojoj familiji
od Bube i Zlaje sa familijon iz Montreala

Thursday, 02 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Draga Bubo,
Bas si me obradovala, vec duze nisam bila na Blogu i jutros u tel. razgovoru sa B.L. cujem da ste se javili ti i Mado, divan povratak.
Cou smo svi zaista zahvalni za ove virtuelne susrete.
Cini mi se da tebe i Zlaju znam cijeli svoj zivot i dijelimo mnoge, lijepe uspomene.
Puno pozdrava svim Kusmicima, pozdravi mi mnogo Jacu i Emira, gdje god da su!

Friday, 03 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

"Moj" dragi Made,
Da samo znas kako si mi uljepsao dan. Malo sam prokrstarila Blogom i procitala o tebi, usput, sesir ti famozno pristaje.
Drugari i prijatelji kao ti, pamte se cijeli zivot, uspomene iz studentskih dana, Elektrijade, KSET,... sve to mi je puno pomoglo da "prezivim" teske ratne dane, a i sada moram priznati, tesko je naci i nesto priblizno tome, tako mi je ova Tufetova posjetapuno znacila.
Svako dobro tebi i familiji i ako te putevi nanesu u ove lijepe "nase" i suncane krajeve svrati, jako ces nas obradovati.

Saturday, 04 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Rado,
Puno pozdrava od Seje Bahtijarevica! Ti si uvijek bila "dobar drug"!
Sejo

Sunday, 05 November, 2006  

Post a Comment

<< Home