SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, November 16, 2006

Eh, na ovoj slici je vec malo vise raje. Puno je tu novih lica pa ce mi trebati dosta ovog virtualnog papira da ih sve predstavim. Podjimo redom: 

Prva s lijeva je Sladjana Mandic, banjalucka sarajka, Cankova sestricna, koja se, kao i vecina nas obrela u svijetu, daleko od rodnog kraja. Sladjana radi kao profesor klavira u Londonu (Kanada), posao kojim se bavila i u Sarajevu. Biljanu ste vec upoznali a do nje je Sasa, dobojlija, talentovani student medicine, ratom prekinut u tome. Dosao u Kanadu, sam. Sada radi u bolnici u Londonu kao asistent u operacionoj sali. Prvi zet nove generacije u porodici Cota. Ozenjen je sa Ivanom (djevojacko Cota), koju vidimo na slici do njega. Ivana radi kao zubarski asistent i namjerava studirati dalje u tom smjeru. Odmah do Ivane je Dado Cota, njen brat, koji je trenutno vezan za telefoniju, ali sa mladima ovdje na ovim prostorima nikada ne znate gdje ce zavrsiti. 

Tu je i jedna Lana (na pamet mi odmah pade Balasevic), kcerka Sladjanina. Lana je zavrsila biologiju i radi u svojoj struci. Evo, blizim se kraju: do Lane je Ljiljana Cota, Cankova druga sestricna. Oni koji su radili u banjaluckom Autoprevozu ce se je sigurno sjetiti. Ljiljana je zadovoljna i optimista, kao sto je uvijek bila: familija je na okupu, sto je najvaznije. 

Cankove kcerke vec poznajete a jos samo da spomenem da je u pozadini David (kako mi rekose, Lanin bivsi djecko). 

Umalo da zaboravih: na predhodnoj slici ste vidjeli Masu, Sladjaninu kcerku, koja ovdje studira za medicinsku sestru. Cini mi se da sam sastavio sve kockice a ako sam negdje pogrijesio, Canak ce me ispraviti. 

Na kraju da napomenem da je fotografija napravljena ispred Cankove kuce. Njegovani travnjak i cvijece se bas najbolje ne vide pa cemo domacina zamoliti da nam posalje par fotografija koje cemo svrstati u kategoriju ‘Nasa dvorista i vrtovi’ Nekoliko dodatnih fotografija mozete vidjeti ispod:

Bojana, Neso i Jelena

Biljana, Predrag, Ljiljana i Sladjana

Ljiljana i Zlatko Cota


Labels: ,

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bas ste mi lijepi svi odreda, lijepo vas je vidjeti. Pomislih da mi necete Cotu seniora ni pokazati kad i on isplovi kao i uvijek u plesackoj pozi, jos uvijek sarmira Ljilju ;o))
Pozdrav Made

Thursday, 16 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Moram, na brzinu , ispraviti neke "tehnicke nejasnoce":
Sladjana je banjalucka sarajka,
Sasa je prvi zet porodice ( Cota),
Ljilja je Cota. Ona leprsa kad hoda ali nije Tica.
Ljiljin Zlatko Cota je malo kasnio na svadbu, pa ga vidimo kao pleasaca, sto mu je ostalo jos iz dana u Pelagicu.
A, sad dosta i mene i mojih. Malo me vec sramota.
Kad otvoris temu o uredjivanju dvorista, javicu se. Ta tema me inspirise.

Thursday, 16 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Tek sada mi nije jasno zasto nasi mladi Amerikanci traze djevojke na Balkanu...
Pozdrav familiji Canak.

Thursday, 16 November, 2006  
Blogger co said...

Izvinjavam se na greskama, ispravljene su. Znao sam da ce mi se sve zbrkati ali sad bi sve trebalo biti na svom mjestu

Thursday, 16 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Konacno evo i nekoga sa slike od ovoliko "mladih" ljudi da se oglasi.Canak je bacio kosku i sad kad nas familijarno krene........
Da li da zahvaljujem Canku ili da ga korim on je uradio sto je naumio a moje je u dogledno vrijeme da mu se revansiram.
Da znas Canak da ce i tebi biti iznenadjenje, samo cu ti kazati da cu ....ma evo necu predomislila sam se ...
Divno je sresti na jednom mjestu tolike poznate i drage ljude i sto Rada kaze vrate ti lijepa sjecanja.
Pozdavljam Husbasice, Kusmice, Plicanice i sve ostale koji se trude da ovaj blog traje!!
Ljilja -samo sto ne poleti-a nije Tica (u povjerenju mene je Tica bas zasmijala)

Thursday, 16 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav svima. Cure su apsolutno prelijepe i nije ni cudo sto ih svi momci ganjaju.

Eh, kao fin banjalucki momak, moglo bi se meni poslati pokoji broj telefona, email, myspace, itd. od ovih cura. Mislim, ja sam ovdje sam u Houstonu a nasih cura ovdje skoro da nema. Stari, hajde pomozi mi ovdje. Hajde da iskoristimo ovaj blog za nesto.

Ja se ne bih zalio da vidim jos nekoliko slika. Poseban pozdra Lani i Jeleni. Cao!

Thursday, 16 November, 2006  

Post a Comment

<< Home