SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, November 19, 2006

Edita

Danasnji prilog vec dugo ceka na objavljivanje. Susret banjalucana u St. Louis-u je davno prosao a ja jos uvijek imam novih lica koja itekako zasluzuju da se pojave na ovom nasem blogu.

Danas nesto kratko o jos jednoj veoma uspjesnoj mladoj osobi, kakvih je na ovim mojim stranicama prilican broj. Edita Karabas, kcerka Begina (kojeg smo jos ljetos upoznali na blogu a mnogi ga znaju jos iz prijeratnih dana iz banjaluckog Doma zdravlja) je ovdje u Americi zavrsila stomatoloski fakultet i sada nastavlja dalje. Tokom onih nekoliko dana susreta imali smo priliku da malo popricamo: Edita se tada spremala za Dayton, OH, gdje je dobila mjesto na univerzitetskoj klinici za zubarstvo (specijalizacija): tih dana su se pravili planovi oko preseljenja i smjestaja u novom gradu i novoj sredini.

Za mene je ta znalazljivost i hrabrost naseg podmlatka fascinirajuca: doci u Ameriku, uhvatiti se u kostac s svim izazovima koje novo okruzenje pruza mogu samo hrabri. Cinjenica da je Edita prvih nekoliko godina izbjeglistva provela u Njemackoj samo jos vise daje znacenja onom sto sam upravo spomenuo.

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Evo jos jedan pokusaj post-a;-) edite se sjecam iz osnovne, i jako me je obradovalo cuti da je ostvarila tako uspjesnu karijeru. ako ima kakve sanse da se razmjene adrese, evo moje: haris@hainloose.de

pozdrav Haris

Monday, 30 April, 2007  

Post a Comment

<< Home