SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, October 24, 2006

Uglavnom, nasi su na scenu izasli u 24.00 i tad je nastala ludnica. Prava novogodisnja proslava i to kad nova godina nije bitna. Koncert je bio zavrsen u 2.30 uz vriske hocemo jos i vratite se. Posto je nama malo bilo, ja sam znao sta mi je raditi. I to sam i uradio: otisao i rekao ili vi idete sa nama ili mi sa vama. Izaberite:-)

Odabralo se ono najbolje, naopravili smo tkz. after party u prostorijama organizatora. Oni i mi, (uz nas jos malo nasih koji su nam se privalili a kako i nebi:-) i ostali dio ucesnika na tom festivalu. U prvoj sobi je sjedio Miso (gitarista) uz njega svi ostali zemljani. I tu se je sviralo sve od Marleya, Bajage. Floyda to jeste domaci i strani rock. Tu se je pivo tocilo...

A u drugoj sobi je bio ostatak benda, sto pun pite i kolaca i domaca raja:-) Kad se pita pojela e onda je Mujo uzeo harmoniku. I tu staje sve, vrijeme, mjesto, gravitacija samo muzika ostaje, i to tradicionalna tj izvorna, bolje receno dusevna. Pjevalo je i staro i mlado, svak ko je pjevati znao.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home