SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, October 02, 2006

Tuzna vijest: Stjepan Barisic - Pipa

Upravo sam primio tuznu vijest da je u Zagrebu, nakon duge i teske bolesti, preminuo Stjepan Barisic - Pipa.

Ova vijest me je veoma iznenadila jer o Pipinoj bolesti nisam nista znao. U stvari, o pokojnom Pipi nisam godinama imao nikakvih vijesti dok nam Raka nije poslao prilog prosle godine. Tada nam se i sam Pipa javio par puta, sto mi je bilo veoma drago.

Famili Barisic, te mojoj kolegici Slavici i njenoj familiji saljem iskreno saucesce.

Labels:

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Najiskrenije saucesce porodici Barisic.Pipa je bio drag prijatelj!
Sejo i porodica Bahtijarevic

Monday, 02 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Familiji Barisic te Slavici i njenoj familiji saljemo iskreno saucesce,
Zlata i Cadjo.

Monday, 02 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce familiji Barisic, Slavici, Zdenki i njihovim porodicama
Dzindici

Monday, 02 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce sestrama Slavici i Zdenki, kao i cijeloj familiji Barisic!
Ljilja i Mario

Monday, 02 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nasoj Slavici sa njenim najblizim te familiji Barisic saljemo iskreno saucesce.
Izet i Jasna

Monday, 02 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce Slavici i porodici Barisic od Jasne i Srdje.

Tuesday, 03 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Tuzno je saznati da nema vise junaka strunjaca, veselog i nasmijanog Pipe. Svima koji su ga poznavali ostace u sjecanju, dakle ostace sa nama u nekoj drugoj dimenziji.
Iskreno saucesce porodici i prijateljima.
Made

Tuesday, 03 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce porodici i prijateljima.

Tuesday, 03 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Moja mama i ja izrazavamo duboko saucesce Slavici i Zdenki povodom smrti njhovog brata a naseg prvog komsije (iz moje rane mladosti) Marina

Monday, 09 October, 2006  

Post a Comment

<< Home