SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, October 19, 2006

Pozdrav sa Plitvica

Nakon jucerasnjeg priloga evo da se vratimo na lijepe teme: nas prijatelj Srdja je glavni u tom sektoru (pored Natase, a ovdje moram spomenuti i Amira). Stize mi tuce slika iz nacionalnog parka Plitvice, snimljenih(predpostavljam) ovog oktobra. Mislim da kometar uz njih nije ni potreban, a pravo da kazem nisam ni nesto posebno ‘poetski’ raspolozen. U ovakvim situacijama bi mogli pripomoci moji prijatelji iz Banjaluke, Mario i Srdja, ali kako nisam bio u prilici da uspostavim medjukontinentalne veze, evo samo kratkog Srdjinog pozdrava:

Pozdrav svim blogerima sa Plitvica, koje u ovo doba godine izgledaju predivno. Srdja

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Srdjo, Srdjo, koje ti lijepe priloge imas, Plitvice obidjem ljeti, ali mislim da su jos ljepse u proljece ili jesen. Pitao si me za Lund, mislim da je najbolje da posjetis ovu stranicu http://www.lund.se, tu ces naci masu podataka o Lundu ako te stvarno interesuje. Stvarno je divan grad, rado cu ga pokazati svakom od blogera ko naleti u ove krajeve ;o)), Natasa je izgleda najblize tome poduhvatu ;o))
Pozdrav
Made

Thursday, 19 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srkine moj, Jabuko moja rumena,
Gledam Plitvice, lijepe su, ali i ti si mi tu negdje.
Pozdravi mi teta Jacu i Starcevicu.
Pozdrav za svu raju, na svim meridijanima i paralelama,
Cadjo.

Friday, 20 October, 2006  

Post a Comment

<< Home