SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, October 24, 2006

Mostar sevdah reunion

Amir je jedan od onih koji se javlja u pravom momentu kada stvari treba malo razdrmati. Evo njegovog priloga:

Evo mene opet za CoNN:-) Zadnjih mjesec dana sam extra zauzet poslom i muzikom, tako da su ostale aktivnosti morale malo da se zrtvuju, ali to neznaci da sam vas zaboravio... Naprotiv.

Da neduzim sa uvodom i nevaznim stvarima, idemo odmah na pravu stvar.... Mostar sevdah reunion..... Hm sta o ovome mogu reci ? Ovo je bend zbog kojeg sam ja zaboravio sve ostale koncerte i bendove, bend koji je uklesan u moje gene zahvaljujuci muzici koju sviraju. Moja tkz muzicka terapija:-) Prije nekih 3+ sedmice dok sam bio u posjeti kod roditelja, igrom slucaja (a slucajnosti ne postoje) okrenem ja na BHTV 1, kad tamo bas njihov koncert povodom Izinih 50 godina rada na sceni. I jedna stvar je vodila drugoj, prije nego ce koncert zavrsiti ja drzim telefon u rukama i pisem poruku Dragom Sesticu. Covjeku odgovornom za sve ovo. Rekoh: Dragi znam da svirate u Bergenu 21. Ja dolazim stavi me na gost listu:-) I tako i bi. Dodje 21, ja sjedoh na avion i pravac Bergen.... Povodom Bergen internacional festivala oni su bili pozvani da nam sviraju. Uz njih je bilo jos 2 "domaca" benda u sastavu, norvezana, marokanaca, iracana, afrikanaca cini mi se da je bila i jedna francuskinja. Koliko su domaci moze se diskutovati?:)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home