SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, October 16, 2006

Madin komentar

Madin odgovor na Natasin prilog:

Cao Co,

Sa ovim mailom zelim odgovoriti na Natasin dopis o Vlasicu. Ne znam zasto misli da bi trebali biti tuzni jer ovde gdje ja zivim po tako zivopisnim predjelima mi igramo golf, ne napasamo krave.


Evo par fotografija da pokazem samo jedan dio tog dozivljaja. Molim te da to objavis kao odgovor Natasi, da ne pomisli da sam nedaj boze tuzan.

Made

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Made me je obradovao svojim komentarom.

Drago mi je da ga fotografije Vlasica nisu rastuzile. Vjerojatno sam zakljucila da zbog, u zadnje vrijeme ucestalih tuzaljki za proslim vremenima i Bosnom, kao i svako podsjecanje na te dane i krajeve, nase ljude razasute po cijelome svijetu, na neki nacin rastuzuje. Drago mi je sto to nije tako; radujem se ako su se nasi dojucerasnji sugradjani privikli na nove "domovine" i ako su tamo sretni.

Nisam sigurna da Made zna, da radim u Ericsson Nikola Tesli, (ETK). Zahvaljujuci blogu znam da radi kao Senior Staff Engineer u Sony Ericsson Mobile Communications AB u Lundu.

Inace, Svedska mi je posebno draga, boravila sam tamo prije rata nekoliko mjeseci, a od 1994. nekoliko puta; postala je mome sinu druga "domovina". Tko zna, mozda se jednog dana tamo i sretnemo!

Nemam nista protiv da me nauci igrati golf. Jedino sto golf s ovcama i kravama ne bih nikad usporedjivala.

Monday, 16 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Moj komentar je bio samo usmjeren na ono "tuzni". Ne vise nisam tuzan, definitivno ne. Vlasic me sada podsjeca na nesto sasvim drugo, i Vlasic i bivsi Skender Vakuf (kako li ga sada zovu, neznam). Izvini ako si me drugacije shvatila. Pozdrav, M.
PS. je li vam akcije u ETK jos uvijek rastu, kazu da je lani bila dobra godina ;o))

Monday, 16 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jucer sam bila u velikim obavezama, pa nisam stigla odgovoriti Madi.

Zahvaljujem se na upitu o mojoj firmi. Poslujemo vrlo dobro, vrijednost dionica kontinuirano raste.

Citajuci Co-ov jutrosnji prilog, podsjecam se starih vremena i stoga sa zadovoljstvom mogu reci:
U mojoj firmi nema podobnih, cijeni se sposobnost, kreativnost i odgovornost.

Wednesday, 18 October, 2006  

Post a Comment

<< Home