SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, October 12, 2006

Made - umjesto komentara

Evo izgleda da se moj napor konacno isplatio: Made mi posla svjez fotos (snimljen na ljetovanju u Makarskoj ove godine) pa ga evo objavljujem umjesto komentara na gornji prilog.

Jos nam preostaje da nagovorimo Seju da se 'predstavi' nekim od svojih slika. Ne mogu da vjerujem da ih nema, nakon svih ovih krstarenja Jadranom i Evropom.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hi Made,
To je to, to je moj Made.
Svako dobro,
Cadjo.

Thursday, 12 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Made, kao dr Mabuze ili dubler holivudskih zvijezda, jedan covjek i galerija licnosti... Prva slika, meni kao covjeku od sjecanja, nalik Rudolfu Valentinu. Mozda neko drugi ispod ovog sesira prepozna Majkla Daglasa, ili...
Ocekivao sam od da ce neko zensko oko iz ponudjenih slika na ovom blogu vidjeti nekog drugog glumca koji oponasa naseg Madu.
Od mene ovoliko,
pozdrav M

Friday, 13 October, 2006  

Post a Comment

<< Home