SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, October 05, 2006

Made iz Mejdana

Nakon duzeg privirivanja i ponekog komenatar, jos jedan nas kolega se konacno javio prilogom. U stvari, primio sam par fotosa i iskoristit cu ih za nekoliko javljanja.

Mnogi od nas se sjecamo naseg kolege s fakulteta s brcicima k’o u Klerk Gebla. Istina, na ovoj slici brcici se jos ne vide (slika je snimljena daleke 69) ali to i nije jako bitno.

Ramadan (Made) Plicanic se javlja iz svedskog grada Lunda, u kojem se obreo negdje 1998. Prije toga je zivio u malom primorskom gradicu Ystad.


Lund je prekrasan grad koji sam imao priliku posjetiti prije par godina (prilog uskoro slijedi) ali posto nisam imao nikakvih vijesti o Madi, nismo imali prilku da se sretnemo. Made je tamo prije dvije godine kupio stan u samom centru grada i vjerujem da mu nije lose. Posebno jer se radi o poznatom univerzitetskom gradu gdje se na ulicama moze sresti puno mlade raje, sto je za nas u ovim godinama dobro za zdravlje!

Made je, za razliku od vecine inzinjera koji su se skrasili u Rudi Cajavecu, prije rata radio u remontnom zavodu Kosmos. Kao i mnogi drugi nasi prijatelji i poznanici s Elektrotehnickog fakulteta, i Made je nasao posao u struci: radi kao Senior Staff Engineer u Sony Ericsson Mobile Communications AB u Lundu.

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jako mi je drago sto jutros u kaficu sretoh Madu. Bas sam se pitao gdje je ali Co-u, na srecu mnogih blogera ne moze nista promaci.
Puno pozdrava mojem prvom komsiji iz Bukiceve s nadom da ce nam se javiti nekim opsirnijim prilogom iz grada u kome sad zivi.

Srdja

Thursday, 05 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja sam poznavao Plicanic Ramadana a zvali smo ga Made i cijelo vrijeme sam mislio da se radi o tom, mom, Madi. Medjutim sad sam zbunjen, ovog covjeka sa fotografije ne poznajem.
Svako dobro dobri judi.

Thursday, 05 October, 2006  
Blogger co said...

Znas, Cadjo, ti si mozda u pravu. Kada boljem pogled ovu sliku, pomislim da nam nas drug Made nije podvalio fotos mladjeg brata!

Thursday, 05 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Men's'cini da Made uspjesno reperezentira sarm Bukiceve...

Thursday, 05 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

E Chadjo, Chadjo, ti kad si me upoznao nestalo je mlijeka sa usana, ;o)), tada su brci zauzeli tu poziciju. Srdjo mi bijasmo komsije jos iz Mehmeda Delica ulice koliko se ja sjecam. Davno je to bilo ali lako se sjetiti lijepih stvari ;o))
Mario, to je sarm Petog kvarta, ustvari, hahahahaha.

Friday, 06 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Moram se pohvaliti da sam ja dao Madi adresu ovog naseg/ Coovog/ bloga jer se mi skoro svake godine sretnemo ljeti u Makarskoj gdje je on redovni "podstanar" naseg TV-covjeka,Gabrijela Vukadina.
Kako ja imam fol stalni boravak u Promajni onda smo ljeti "komsije".
Inace, ni ja ne poznam ovog zutokljunca sa slike jer je moj drug Made puno razvijeniji, razbacan a stomak "ves masina"/1500 obrtaja/.
Ja predpostavljam da se ovde radi o njegovom netjaku.

Friday, 06 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Za Madu i Seju: Pozdravite mi Gabrijela Vukadina TV mahera, BL juniora. Sjecam ga se jos iz doba vikendica ispred nekadasnjeg VKS-a.

Friday, 06 October, 2006  

Post a Comment

<< Home