SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, October 10, 2006

Kusmici u Nici

Sto to je danasnji covjek, ko ‘tica’: sad je na jednom, sad na drugom kraju svijeta. Nas kolega Eko se evo javlja s aerodroma, na povratku kuci, s prilogom koji sam odavno ocekivao. Ali, bolje ikad, nego nikad. Evo njegovog kratkog izvjestaja: 

Izgleda da ja saljem priloge uvijek izmedju dva leta. Trenutno sam u Hammerfestu - Norveska (najsjeverniji grad na svijetu ) i cekam avion da se vratim kuci u civilizaciju. 

Zadnje vrijeme putujem veoma cesto pa sam poremetio normalan zivotni ritam. Zato i ovaj vaj prilog dolazi sa malim zakasnjenjem od par nedelja i nije mozda interesantan za siri auditorij pa ga mozes objaviti kad ti nestane materijala. 

Naime, Emina i ja nismo bili nigdje prosle godine tako da smo si priustili malo ekskluzivnije ljetovanje ove godine. Proveli smo 10 dana u Nici pa smo naravno obisli, Monako, Monte Karlo i Kan. Bilo je veoma interesantno i zivo.  

Sve je bilo na top-nivou, mada Azurna obala vise nije rezervisana samo za ekskluzivne turiste. Sreli smo jako mnogo omladine iz republika bivse nam domovine. Takodje je Nica puna Rusa, sto nas je najvise iznenadilo. Saljem nekoliko fotografija koje ce bolje ilustrirati dozivljaj nego moj tekst. 

Pozdrav svim blogerima.

Nica

Mr. Kusmic ispred kockarnice

Mr. Kusmic, jos jednom

Gospodja Mina ispred prekrasne fontane

Jedna od mnogih interesantnih gradjevina

Pogled na marinu s mnogobrojnim jahtama


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home