SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, September 18, 2006

U monentu kada sam dobio Ljiljin prilog, odmah mi je pala na pamet fotografija koju smo dobili od Kobaslija jos prije par godina, kada su stigli u posjetu sinu Murisu u Ameriku. Naime, Muris je diplomirao na fakultetu u Buffalo-u i mama i tata su stigli na ceremoniju dodjele diploma.

Na putu za Buffalo, Kobaslije su svratile do Pittsburgh-a i, dok su se evocirale uspomene i razgledale fotografije, zapade nam za oko ova fotografija snimljena u oktobru mjesecu 2001. Nera zamoli Suzanu da nam je ostavi za uspomenu i evo je danas da dopuni Ljiljin prilog.

Vjerujem da ce i ova fotografija podsjetiti neke od posjetilaca ovog bloga na dane kada se u gljive islo gotovo redovno. Ja nisam bio clan te ekipe pa ne bih mogao puno toga napisati ali sam siguran da ima onih koji bi mogli napisati citave romane. Moje jedino iskustvo s gljivama se svodi na njihovo uklanjanje, kada se pojave u mom travnjaku.

Ako malo bolje pogledate ovu fotografiju, primijetit cete da u njoj ima neke simbolike: rijec chemistry nije slucajno tu.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kao redovan clan gljivarske ekipe pozdravljam Gljivare, na sada, raznim meridijanima. Najvise sam se radovao pauzama uz kafu i ZAP.
Svako vam dobro,
Cadjo.

Monday, 18 September, 2006  

Post a Comment

<< Home