SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, September 22, 2006

Rolling Stones

Cini mi se da je ljepota ovog bloga lezi u cinjenici sto nije ogranicen nekim krutim pravilima: teme su raznolike, moze ucestvovati tko god pozeli, naravno uz ogranicenja u uvodu. Ponekad se desi da nekog nema mjesecima, a onda odjednom stigne par priloga.

Upravo se sad tako nesto desava: familija Dodig se aktivirala i evo jos jednog njhovog priloga. Jos prije neki dan sam pomislio da su nas napustili, jer nisu davali nikakve znake postojanja.

Doda nam je poslao ovaj prilog o Rolling Stones-ima, pa evo da vidimo o cemu se radi:


Siguran sam da ce ovaj prilog obradovati sve rokere. Naime, 14 jula 2006. sam bio na koncertu Rolling Stones-a u Becu. Bilo je ludo i nezaboravno. S obzirom na to da ja nisam Drazen Vrdoljak pa da strucno i nadugo komentarisem evo ukratko: Stones-i nikad bolji. Duboko se nadam da ovo nije moje zadnje ucesce na njihovom koncertu.

Glede na to da sam bio predaleko od stage-a, visoko gore na nogometnim tribinama stadiona Ernest Appel, nisam mogao napraviti kvalitetan fotos. Zato ova fotka casa sa slikom legendi, iz kojih sam pio pivo. Nadam se da ne mislite da su bila samo dva piva.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home