SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, September 14, 2006

Kravatom oko Hrvatske

Natasa se javila kratkim prilogom, ovaj put bez fotografije, ali s linkom na kojem se mogu pronaci mnoge:

Dragi blogeri!


Na zalost, ne mogu poslati informacije o nasim bivsim sugradjanima, kakve cesto vidjamo na blogu zadnjih mjeseci, jer ih nemam niti ja.

Mogu vam zato poslati informacije iz Hrvatske, za koje mislim da bi vam bile interesantne. KRAVATOM OKO HRVATSKE! Prvog vikenda u rujnu zavrsen je ovaj " ljetni" projekt, koji je trajao puna dva mjeseca, kojim se zeljelo podsjetiti na nesto izvorno hrvatsko, upoznati i pribliziti nase krajeve, kao i predstaviti ih mnogobrojnim zivim i virtualnim posjetiteljima Hrvatske.

Prosecite ovim stranicama! Ima zanimljivih podataka, od kojih je neke i pozeljno znati!

http://www.academia-cravatica.hr/kravata-dani/

Pozdrav svima,

Natasa

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gospodjo Natasa. Svaka vam cast. Drago mi je sto nas aktivno obavjestavate sa vasih putovanja. Samo sam primjetio da se vase ceste, margine i pustolovine krecu samo po republici Hrvatskoj. To, da je to jedna od ljepsih zemalja, mi svi znamo, jer nebi 95%nas tamo svako svoje ljetovanje provodili. Ali ta Hrvatska nije "nasa". Znate zasto: ja, kad tamo kahvu-kafu narucim oni meni pljunu u istu, a ako trazis hljeb posalju te 600km istocno u Srbiju za koju sam ja siguran da ima isto tako svoje cari i ljepote kao bilo koja zemlja na balkanu i svijetu (Fazon je u nacinju gledanja i otvorenosti srca).A da nepricam kako policija dolazi na zvuke Sevdaha. Ali to vise govori o mentalitetu ljudi nego o samoj zemlji...Nasa/moja je Bosna i Hercegovina..Ja vas licno neznam i nezelim da se ovaj moj komentar pogresno svati. Zato i gledam, kad pisem nesto da to bude napisano sa mog stava gledista i u moje ime. Necu da guram drugim, pod nos nesto sto drugi nezele, jer mi vrlo dobro znamo gurati noseve u tudja posla i sami od sebe. (A evo s ovim komentarom cu upravo to da uradim. Paradox:-).... ovaj moj film sto se vrti u mojoj glavi, se neprikazuje nigdje drugo, to isto vazi i za vas film ili bilo kakav drugi. Prije tih korisnih podataka o Hrvatskoj bi trebali doci jos koristniji podatci o BiH. Koji su nazalost sada toliko potisnuti da je veoma tesko doci do njih, ali je bitno da su ipak dostupni negdje u magli, i da se mogu naci...Citam neki dan na nettu,kazu Mak Dizdar (http://www.dalmatiahus.com/MEDIA/kamenispavac.pdf#search=%22kameni%20spavac%22) je hrvatski pisac dok je Mesa Selimovic Srpski. No comment, pogledajte samo pocetnu stranu www.dalmatiahus.com!!! Mi smo igrom ne-srece dosli u priliku da vidimo ljepote citavog svijeta, ali smo u svemu tome izgubili kontakt sa nasim ljepotama. Pa cu ja vama i svima nama, ovom prilikom poslati par linkova gdje se do takvih moze doci. Da se ubuduce zna sta je nase, a koliku korist cemo iz toga izvuci to je do pojedinca. U meni je ipak ostalo nesto od Titinog pionira, koji svoje neda a tudje nece!

http://www.zemljabosna.com/sadrzaj1.html
http://www.sevdalinke.com/
http://www.piramidasunca.ba/
http://www.vjetrenica.com/
http://lijepabih.blogger.ba/
Pozdrav Amir

Thursday, 14 September, 2006  
Blogger co said...

Amire.
Htio sam samo da malo pojasnim situaciju, prije nego sto mozda neki drugi reagiraju.

Natasa je rodjena, zivjela i sada zivi u Hrvatskoj. Mi smo imali srecu da je jedan dio svog zivota provela u Banjaluci radeci u Rudi Cajavecu i da je, kao i vecina nas na ovom blogu, morala napustiti Banjaluku zbog ovog zadnjeg rata. Zbog toga je logicno da su njeni prilozi vecinom vezani za Hrvatsku.

A problemi koje si vjerojatno dozivio u Hrvatskoj su moguci u bilo kojem kraju nase bivse domovine. Cak nisam siguran da je bolje kada ti netko medi a iza ledja ti sprema zvrcku. Bar smo vecina nas to imali priliku iskusiti na svojim vlastitim ledjima.

Pozdrav svima - Co

Thursday, 14 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zato ja i napisa, da nezelim da se moj komentar pogresno svati, jer se nepoznajemo. Ali citajuci onaj prilog ispade da je Hrvatska moja, a ja to tako nevidim. Niti oni mene ovakvog hoce,ili bi me htjeli da sam kojim slucajem ja napisao Kamenog spavaca:-)Cinjenica je to da mi malo toga znamo o BiH i da nasi(bih) domaci izdajnici cine sve da se jos manje zna.... To znanje ako ne sacuvamo, djaba nama svi koristni podatci o bilo cemu. A kod nas je izgleda sad u trendu da se uzima tudje. Ako neces onda ti ga namecu. Ako nije po njihovom onda se oci zatvaraju. Uostalom bas zbog situacije kakva jeste treba otvoreno da se prica, da nebi opet bilo cackas mecku iza ledja. Moj post, je vise bio namjenjen kao pravopisna kritika, ili reklama za koristno znanje, nego uvreda. Nadam se da se nece tako svatiti!...Znao sam da nisam trebao da pratim ove izbore, odmah sam se navuk'o na politiku:-)

Thursday, 14 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

eh amire, amire, pretjera ga pobogu. napade zenu ni krivu ni duznu. nego ono visavi pramida i Bosne cuh nedavno jedan vic:
"Znate li kako je umro Tutankamon? Poslao mu daidja iz Visokog pokvarenog sudjuka!"
Calm down Amire, Dalmacia rules(jos odtkad je bila dio Bosne)

Thursday, 14 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Kritika prihvacena:-)....Meni je najbolji onaj sto kaze da su u egyptu odkopali faraona u koznoj jakni Ktk Visoko:-) .visavi dalmacije: Bolja je Istra. Ljudi su bolji. Dalmatinci su malo jaki za moj stomak.... dalmatinke podnosim vec malo lakse:-).... doduse o ukusima nevrijedi raspravljati.

Thursday, 14 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dobar dan,
Ne zelim da Amiru drzim ikakve pridike.On je jednostavno napisao sta osjeca.

Medjutim ja zelim da se zahvalim Natasi na predivnim prilozima koje redovno salje pa time i nama koji nismo tamo, pruza mogucnost da vidimo sta se desava i sve te ljepote. Nama starijima, odraslim u nekim drugim vremenima, je i Hrvatska kao i sve ostale bivse republike bivse nam drzave jos uvijek nasa, barem u srcima i osjecanjima koja nas vezu za sve nase rodjake,prijatelje i sve druge dobre ljude koji i dan danas zive u njima.

Puno pozdrava Emira

Thursday, 14 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Amire!

Drago mi je sto si reagirao na moj prilog, pa i na nacin, primjeren
mladom covjeku, koji otvoreno kaze sto misli i zato je tvoj komentar dragocjen.

Voljela bih ja pisati i o Bosni, ali tamo ne putujem, ne zato sto mi nije draga, vec zato sto me tamo ne zele. Voljela bih putovati sirom svijeta, i o tome pisati, ali tamo takodjer ne putejem,
ne zato sto to ne bih voljela, dapace, vec zato sto za to nemam novaca.

Ostala mi je jedino moja domovina, a otkrila sam da u tome uzivam, jer sam njome najmanje putovala, i zelim ju sto vise upoznati. Nije velika, pa mi je lako dostupna, a prebogata je u svakom pogledu, a tako malo se o njenim bogatstvima
govorilo.

Zar bi se na blogu trebali javljati samo Bosanci, ili pisati samo o Bosni?

Kako je i Hrvatska pripadala bivsoj drzavi, a nju cesto spominjes i to s nostalgijom,
nije li onda normalno da o njoj pisem, i podsjetim vas na krajeve koji su vam srcu bliski, jer da nije tako ne bi ju svakog ljeta posjecivali, kao sto i sam
kazes.

Zelja mi je bila da i svi vi, koji pratite ovaj blog pisete o svojim
putovanjima, mjestima u kojima
zivite, o onome cime se bavite, i da nam svima priblizite mnoge krajeve ovog naseg predivnog planeta.

Zelja mi je bila da nam nasi poznanici i prijatelji koji zive u Bosni, pisu o Njoj. To bi bio jedan nacin da se okrenemo buducnosti, jer vratiti se u proslost ne mozemo, niti mozemo zivot tamo promijeniti. Da smo mogli, znali, htjeli sprijeciti ono sto se dogadjalo prije 15g,
trebali smo reagirati puno prije tih dogadjanja; plakati za tim danima sada, vise nema nikakvog smisla.

Zaboravlja se, da u zadnjem ratu nisu samo stradali zitelji BiH ( a
zaboravlja se takodjer da se to odnosi na sva tri naroda), da je Hrvatska bila prva napadnuta, da se jos nije oporavila od ratnih stradanja i ogromnog financijskog tereta velikog broja izbjeglica.
Zna se od koga i od kuda je napadnuta, koliko je ljudi poginulo, koliko je invalida, koliko ih je i napustilo Hrvatsku.

Ne treba se stoga cuditi ako ljudi neprilicno ragiraju na rijeci, koje su iz govornog podrucja iz kojeg nam je mnogo zla ucinjeno. Oni te rijeci smatraju provokacijom, one ponovo
pozlijedjuju stare rane, i ne razmisljaju da li ih izgovara mladic, koji je kao i oni pripadnik iste napadnute strane.
Treba malo vise razumijevanja, malo vise tolerancije i malo vise
poznavanja elementarnih cinjenica.

Vjerojatno bih se i ja, nasla u istoj situaciji da dodjem u Banjaluku, ili Sarajevo.

A da u svakom nasem narodu ima kukolja, ne trebam naglasavati. Rat je to dovoljno dobro pokazao,
ali je i pokazao da u svakom narodu ima i DOBRIH ljudi.
To je ono sto nikad ne smijemo zaboraviti!

Ovaj tvoj komentar, kad bih ga interpretirala tvojim nacinom
razmisljanja, kao da govori - sto vi uopce radite na ovom nasem blogu? Razmisli o ovome!

Ja sam uvjerena da to ne mislis! Mislim da si jedan dobar i "vruc" mlad covjek.

Pozdrav, Natasa

Thursday, 14 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja zaista mnogo volim Bosnu, ali u svom srcu ostavljam mjesta i za druge djevojcice. Krecem se pored ljudi koji i njeno ime tesko izgovaraju, ne shvatajuci da su i takvi zapravo Bosanci. A ljepotici Bosni treba toliko paznje i ljubavi… i od njenih komsija. Ona nije zasluzila da se gleda ‘sirom zatvorenih ociju’.
Svim blogerima veliki pozdrav iz Bosne!

Friday, 15 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Vi mene niste razumjeli. Moja reakcija je bila na ono "nasa" i ”koristno znanje”. Ja stvarno negledam na Hrvatsku kao moju zemlju, niti bi to bilo fino sa moje strane, bas zbog svih tih izgubljenih zivota, izbjeglica i ostalog sto ste naveli. Negledam je cisto iz jednog razloga a to je : Mentalitet. To ide i za sve ostale zemlje. To da vas u Bosni nezele to nebi trebao biti vas problem. Ni mene nezele oni u Bl. oni u Mostaru , ti u toj vasoj lijepoj Hrvatskoj a pravo da vam kazem i ovi ovdje me gledaju krivog pogleda, a ti sto me gledaju onako na krivo, ni ti nisu moji, bio on Huso , Haso, Jelena, Jovana, Jack ili John. Medjutim kao sto rekoh to nije moj problem , nedam da me koce prvo moji strahovi, a kamoli tudji.
Zato sam i komentarisao onako kako jesam. Dobio sam osjecaj sa vasim mnogim zadnjim prilozima da ste poceli voditi neku reklamnu kampanju za Cro:-) ...Ono sto je bilo juce, prije 15 ili 515 godina je bilo. I nebitno je to isto ponavljati. Bitno je to sto je sada. Vidite ja licno nisam znao koliko je Bih lijepa dok nisam obisao ovo sto sam obisao, i vidio to sto sam vidio. A mislim da sam malo vidio. Tj. Hocu jos. Ali bar imam neku osnovu i modele sa cime sad mogu Bosnu da uporedjujem i unapredjujem, a pored nje i samog sebe. Da sam samo setao po njoj nebi sigurno imao ovu sliku sto je sad imam. Dobro je Mario rekao, to su ljepotice, a poznato je da covjeka izgled cesto zna prevariti zato sto se iza izgleda krije Mentalitet(sveukupni ljudski kvalitet, kaze nas cika Rambo:o). A sto se tice cijena, po licnom iskustvu i djepu znam da je Hrvatska jedna od najskupljih zemalja u Eu. Tako da cete mnogo jeftinije proci u susjednim zemljama, ako nedopustite da vam strah pravi prepreke.
Mene npr. Puno vise interesuje, sta se desava sa omladinom u Hrvatskoj, Bih na cjelom Balkanu i svijetu a pogotovo sta se desava sa nasom rajom vani? Zasto iz godine u godinu kraj sve te ljepote vecina ide unazad ? Sto onaj iz BL ide na utakmicu sa transparentom Noz, zica Srebrenica, i zasto oni sa desne obale Mostara pucaju na lijevu kad Hrvatska gubi od Brazila? Zasto Bosanci bjeze od svoga i samih sebe? Sad hoce li neku vuci kravatu ili s kim je Severina juce bila, zasto Ceca ima celulit i ko je Sabanu ukrao periku, za mene je to bezkoristno znanje. Ja se izvinjavam ako cu s ovim nekog da uvrijedim ali opet cu da navedem da to nije moj problem. A opet nisam ovdje ja sam, tako da se nadam da ce ta kravata jos koji put ovuda da se provuce mozda dodje i u strane krajeve kao npr. Bih pa je i tamo razvucete od Bihaca do Medjugorja preko piramide pa sve do gospe:-) A ovaj blog da je namjenjen samo jednoj grupi ljudi ili samo jednoj zemlji ili u kakve komercijalne usluge , mene nebi nikad vidio.
Naslov lijepo kaze:
Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci..... s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.
Posto su banjalucani trenutno stanovnici citave planete ja predpostavljam da je i ovaj blog otvoren svakome ko sa iste dolazi. A za one koji su iz drugih suncanih sistema imamo specijalne vize. Pozdrav od Amira BL-zemljana:-)

Monday, 18 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo javljam se kratkim i zadnjim odgovorom Amiru. Polemiku vise ni u kojem slucaju ne zelim nastaviti, ma kakvi god da pristignu komentari.

U stvari saljem mu 4 savjeta, u dobroj namjeri, iako se takvima, na prvi pogled ne ce ciniti.

- Kad ti vec pljuju u kahvu/kafu, kad zovu policiju dok pjevas sevdalinke, otimaju tvoje, a nije ti ni njihov mentalitet po volji i preskupa je - Sto onda putujes u tu Hrvatsku?

Zaobidji ju u velikom luku, ima jos puno lijepih mjesta za odmor na ovom planetu!

- Kazes da volis Bosnu. Kad je tako, a imas i snage i volje da
mijenjas, a ti podji tamo. Samo pazi! BL i Mostar, kako kazes nisu tvoji, mozes jedino u
Sarajevo, Tuzlu,..

Ali zelim te upozoriti, tek da se ne razocaras, kad ubrzo shvatis,
kako oni takodjer mogu misliti da nisi njihov, a i ti da oni nisu tvoji.
Naici ces na :"Sto ti nama prosipas te zapadnjacke fazone, gdje si bio ti i tvoji kad smo mi ovdje ginuli i krvarili braneci i gradeci Bosnu."

- A ako odlucis ostati u Americi, a kazes da te ni oni rado ne
gledaju, a ti malo razmisli o sebi.
Kad dodjes u kucu domacina, koji te je primio, a nije morao, onda ga postuj, postuj ukucane, njihove obicaje i navike, ne nameci svoje! Biti ce ti lakse, vjeruj mi!

- A sto se tice mojih priloga iz Hrvatske, to ces najlakse rijesiti.
Ne citaj ih! Pricekaj, sutra je novi dan i novi prilog!

A ako te ni to ne moze umiriti, a ti oda pljuni po tom tekstu, bas
onako kako bi oni tebi u tvoju kahvu/kafu. Mozda ce ti biti lakse. Ja se, budi siguran, ne cu uvrijediti.

A ono s kraja tvog zadnjeg teksta nije vrijedno mog komentara!

Tuesday, 19 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

O, bogo blagi... Dokle više??? Epidemija silajdžićitisa i dodikobolje zahvatila je, izgleda, i posjetioce ovog bloga...

Samo nisko, dragi moji, samo nisko!

Tuesday, 19 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Slazem se da diskusija treba da bude prekinuta. Jer se nerazumijemo.
Bosnu netreba mjenjati , ona je prelijepa onakava kakva jeste. Ljudi se trebaju mjenjati. E tu im ja nemogu pomoci. Ja nigdje nisam naveo da Bl nije moja samo da me u njoj "domacini" ne zele. Bl i Mostar su itekako moji. Samo ti domacini tih gradova nisu! Neznam sta ste citali i sta citate? A posto me strah nekoci a ni tudji mentalitet ja mogu svuda pa tako i Cro.Moj rad, dosije, zdravstvena knjizica, i ponasanje u ovoj stranoj zemlji govore sami za sebe i o mom postovanju prema domacinu. Vjerujem da iskreno postovanje prvo sebe a onda svega ostalog ide prije tudjih obicaja. Vas komentar upravo pokazuje vasu zatvorenost, jednostranost i strah o kojme ja pricam. Isto tako da ste u toku ove vase reklamne kampanje procitali jedan od mojih ili necijih drugih priloga, znali bi da sam ja u Norveskoj. Ali vas to ocigledno neinteresuje. Nebi da pljujem ni po cemu to nije moj stil. Tako me nisu ucili niti bi da silazim na taj nivo. Rijecima se sve moze rijesiti dok je covjek otvoren za njih. Hvala na upozorenju, ali nemogu ga ozbiljno svatiti posto vi Bosnom ne putujete pa nevjerujem da znate o cemu pricate zbog nedostatka licnog iskustva, mislim da je meni situacija mnogo bolje poznata nego vama.
The End

Tuesday, 19 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi blogeri,
Stisajmo strasti.Svi smo mi pomalo/a neki i prilicno/ pristrasni kad je o nasim nacijama i republikama rijec i lakse nalazimo opravdanje za one sa "nase" strane.Samo je pitanje koja je strana za koga "njegova".Za mene su sve Republike bivse nam domovine MOJE,
ali ih nazalost gotovo sve smatram jos uvijek okupiranim/izuzev Slovenije i mozda jadne Makedonije zbog svih njenih problema/.
I svejedno mi je ko ih je okupirao: cetnici, ustase, mudjahedini, Sandjaklije,bivsi lazni prijatelji i bilo koji drugi fundamentalisti,fanatici, pokvarenjaci, karijeristi i sl.
I smatram da su prvo napadnute sve nase Republike IZNUTRA od onih koji su zacas zamjenili nasu zajednicku zastavu svojim nacionalnim, postavljali barikade po Bosni i ostalim republikama i zaklinjali se svojim novim vodjama
i znamenjima.a stare zakletve su zaboravili..Pravo da vam kazem, najradije bih zivio u Sloveniji, tamo se "kolorit" najmanje promijenio i cini mi se da tamo Juga jos najvise zivi/ osim kod nas koji ne moramo da zivimo u prepravljenoj dovovini nego u "izbornim, slucajnim ili nametnutim"/.Cudno, upravo Sloveniju nismo nikada smatrali pravom i skroz "nasom".
Inace, smatram da nam je sve sto se desilo podmetnuto od zapada i da prakticno nismo imali sanse da se odbranimo.I svi glavni protagonisti nasih zbivanja su dosli neposredno pred rat ili sa Zapada ili iz zatvora. A za prljave rabote nadje se uvijek i u svakoj zemlji dovoljno ljudskog otpada!
Natasi zelim da se ne osjeti suvise povrijedjenom i da sa starim zarom nastavi pisati o NASIM ZEMLJAMA i ljudima koji drugima nisu bili "vuci".
Pozdrav blogerima! Sejo

Tuesday, 19 September, 2006  
Blogger co said...

Citam ovu polemiku i istovremeno mi je i drago i nije drago.

Drago mi je sto je konacno jedan prilog izazvao zivu polemiku, o kojoj sam ja toliko puta govorio i za koju sam mislio da ce se razbuktati i uciniti ovaj oblog interesantnim vecem broju posjetilaca. Drago mi je sto se javilo vise diskutanata koji su otvoreno iznijeli svoja misljenja ili su pak pokusali da smiriju strasti. Drago mi je da broj posjetilaca poceo da raste, o cemu sanjam od momenta kada sam ovaj mali projekat zapoceo.

Nije mi drago sto se polemika zakuhala oko priloga koji ni u kom slucaju ne bi trebao biti razlog za ostrije rijeci. Nije mi drago sto su se na suprotnim stranama nasle osobe koje su prosle kroz ista stradanja kao vecina nas i koje bi, u krajnjem slucaju, trebale dijeliti veoma slicna razmisljanja. Jasno mi je da razni ljudi imaju razna misljenja i zivotna iskustva i zbog toga sam i odlucio da prvi Amirov komentar objavim, iako ga (moram to priznati) nisam najbolje razumio.

Smatrao sam da sve ono sto stigne od meni poznatih osoba treba objaviti jer znam da sve nas interesuje sta nasa raja ima reci.

Sejin komentar je rekao mnogo toga sto sam sam htio reci. Gotovo da ne bih imao sta izmijeniti. Svi mi sto smo sada ovako razbacani na sve cetiri strane svijeta (a i mnogi drugi koji su ostali u starim krajevima) znamo kome to mozemo zahvaliti. Uvijek sam tvrdio, a to cinim i sada, da nema potpuno nevine strane i da su svi oni koje je Sejo nabrojao, spremili papicu svima nama. Da nije tako, ne bismo bili tu gdje smo i ne bismo zivjeli zivote koje sada zivimo.

Zelio bih jos reci da sam ja vec odavno pripremio priloge o mnogim gradovima i krajevima bivse Juge i sire i da imam namjeru o njima pisati, onako kako sam ih ja dozivio (kada za to dodje vrijeme), jer mislim da to oni zasluzuju. To isto ocekujem i od drugih jer sam ubijedjen da bi to bilo interesantno za mnoge. Mi smo sada gradjani svijeta i nicim nismo ograniceni na jedan mali komad zemlje na brdovitom Balkanu.

Da ne postanem dosadan, pozivam zaracene strane da zakopaju ratne sjekire i da ovo nase druzenje nastavimo kao i do sada (uz aktivnije ucesce mnogih koji su do sada bili samo pasivni posmatraci). Razlika u misljenjima ce uvijek biti i to svi moramo prihvatiti. Bilo bi mi jako zao kada bi ova polemika bila razlog da izgubimo neke od vrijednih suradnika a znam da i vecina ostalih posjetilaca dijeli moje misljenje. Jednog smo vec prije izgubili.

Tuesday, 19 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Da je kojim slucajem Natasin prilog bio Kravatom oko Austrije, Amerike, Ceske ili neke druge zemlje on se ne bi ni primjetio.
Ovako ispalo je iz Amirove reakcije da ona svojim prilozima "napada" Bosnu.
To zasigurno ne stoji ne zato sto dobro znam Natasu i sto sam sa njom za svog petogodisnjeg boravka u Zagrebu imao cesto prilike uz kavu/kafu razgovarati o nasoj sudbini, nego znam da je bila a i sada je zestoki protivnik Tudjmanove politike prema Bosni. Mislim da je to potrebno reci u ovom trenutku da bi se odbacile neke predrasude.
A ono da u svakoj novoj drzavici ima zanimljivosti i ljepota to stoji. Srdjin prilog sa mora i o Titovoj pecini meni se jako svidio kao i onaj Amirov o piramidi.
Volo bih da ih ima vise na ovom blogu.
Mojoj kolegici Natasi i Amiru saljem pozdrave sa zeljom da jednog dana zajedno popiju kafu/kavu ali sa secerom.

Tuesday, 19 September, 2006  

Post a Comment

<< Home