SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, September 01, 2006

Jos jedan gitarista

Eko mi se javio jos jednim kratkim prilogom prije svog polaska na odmor. Zurio se na avion (on i Mina se ovih dana brckaju na plazama Nice!) te nije imao vremena na napise gotovo nista, ali sam dobio nekoliko fotografija.

Danas predstavljam jos jednog gitaristu, iz plejade mnogih iz ove nove generacije Banjalucana razasutih po svijetu. Jos prije sam spomenuo da su se mnogi iz ove mladje generacije okrenuli muzici, vecina gitari. Da li je to posljedica uticaja roditelja koji su uzivali u dobroj muzici, ili pak rata, koji je prekinuo mnoga djetinjstva, ne mogu reci, jer nisam psiholog po struci. Cini mi se da bi bilo zanimljivo kada bi se netko pozabavio ovim fenomenom.

Da ne skrenem s teme, vracam se na ovog naseg gitaristu. Radi se o Ekinom starijem sinu Zlaji, kojeg na ovoj slici (lijeo) mozemo vidjeti kako svira bas gitaru na jednom od hard-rock koncerata u Norveskoj. Eko mi napomenu da se Zlaja vec dugo bavi muzikom i da se, pored bas gitare, okusao u sviranju solo gitare i bubnjeva. Lijepo je od Eke sto nam je poslao ovaj prilog a jos ljepse bi bilo kada bi se Zlaja aktivno ukljucio u ovo nase druzenje. Cini mi se da mladi imaju neke svoje preokupacije i da ih ovaj nas blog nije uspio zainteresirati.

Na ovoj stranici mozete vidjeti jos nekoliko Zlajinih fotografija.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zlaja neustrasivi, je ustvari najpopularniji od sviju nas muzicara. Decko je izasao vise puta u norveskim novinama. Ima dobar dio uzivo svirke iza sebe. I nije ga strah ufatiti se bilo kog istrumenta. Sto je veliki plus, jer je u nasem narodu manjak bubnjara, basista itd. Svi bi da sviraju gitaru, o harmonikasima i ovim novim turbo midi-prikopcanim klavijaturistima,da ne govorim ...Ali taj nas Zlatko samnom nece da jamma:-( Zasto me izbjegava, neznam. Uzme gitaru na 5 min i onda je ostavi. Nece ba Sevdah da svira...Ali cekam ga ja iz zasjede, da ga rock pusti, pa da mu klizeci sevdahom uletim ko Mujo suljaginoj fati tamo negdje u nekom mostarskom ducanu:-) Pozdrav

Friday, 01 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cepaj Bratko samo Tako! Najpopularniji, rechesh?!...
E svaqa mu dala...Muzike, a Bogam' i SevDaha:)
Kaze Dr. Co...a podrzavaju ga mnoGa chinjenichna stanja i brojQe, da se mnogi mladi bave Muzikom, aktivnije, ili pasivnije, ali da gori ta Vatra?! :)
E pa...uticaj rata, Roditelja, okoline, samog nasheg' DNA koda, znash ono..."...kroz BaJnuluku ne pjevaj..."...U svakom sluchaju, meni je , isto kao jednom tom, opijenom Muzikom i SevDahom, toliko drago end milo DA SMO SVI MI JESMO TAKO MI SMO TI SMO MUZICHARI SMO!!! SVI SMO!
Hajd' u Zdravlje i samo cepajte te zice , Sinovi, Sokoli moji!
Allahumanet
Pomaze vam Bog
Hvaljen Isus i nasha
Ljiljana
Ljeljena
Zastava
Majka Marija
Adios Hermanos Musicanos
Amor y Libetad
VIVA LA MUSICA!!!!
PARA SIEMPRE!!!!!! :)))))
LOVE YAAAALL
Dzeno

Monday, 09 October, 2006  

Post a Comment

<< Home