SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, August 09, 2006

Tako da cu sad da se malo hvalim i da ovoj mojoj muzickoj raji ponudim sta se vec moze ponuditi.

Situacija je ova: studio smo sredili, a uz to i par novih projekata. Jedan od tih bi trebao da bude sa jednim nasim mladim raperom, zvanim Amon Ra (http://www.amonra.net). Koji inace zivi i boravi u Malmö-u. Momak je prava raja tj prva liga! Gledacemo da sad u skoroj buducnosti sa njim uradimo kakvu live svirku i cd.

Mi i dalje picimo onaj nas koncept, jedna festa mjesecno za raju, od koje se pokrivaju troskovi. Bice i suradnje sa polovinom norveskog zenskog benda "Fake" s kojim mi djelimo prostorije. A po svemu sudeci nasa osnova koja je Saso, Boris i ja ide u etno jazz vode i to punom parom. Ustvari mi vec jesmo tamo. Odkako smo uselili u prostorije a to je vec nekih tri hefte. Igrom slucaja i odmora, nas tri smo ostali da se druzimo i sviramo. I posto se sve desava kroz jaming to je dovelo do tog nekog naseg etno jazza u neparnim ritmovima, navukli smo se na 8-mine. Velika prednost je to sto imamo bugara u bendu pa nas hrani tim bugarsko-balkanskim ritmovima. A da, cekamo i saksofonistu. Sad nam treba jos kakav pc. Da se imamo na cemu snimati ali to je zasad najmanji problem. Bitno je da se djeluje.

Evo i slika od tog naseg novog radnog ili bolje receno dusevnog mjesta. Ovo je prvi dan useljenja. Eto mi idemo dalje, a uz nas i vi svi nasi dobri ljudi. Prvi album cemo nazvati: Price sa blooga, cika Co-a. Kuma moga.

Mahanje za raju

0 Comments:

Post a Comment

<< Home