SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, August 31, 2006

Emira i njeno cvijece

Kao sto sam u predhodnom prilogu objavio (Zokina svadba), ostalo mi je jos mnogo slika koje zasluzuju da budu objavljene. Posto slike u vecini slucajeva objavljujem bez nekog reda i znacenja, danas sam se odlucio za sliku napravljenu ispred kuce domacina na kojoj mozete vidjeti sretnu mamu dan nakon sinovljeve svadbe. Ambijent prekrasan: cvjetni aranzman na lijevom uglu kuce, koja je inace u ovo vrijeme sva u cvijecu.

Nera i ja smo poznati hvalisavci kada je u pitanju uredjenje dvorista (pitajte nasu raju) ali u ovom slucaju moram priznati da me je ljepota i sklad cvjetnih aranzmana oko kuce Dzindica odusevio. Od prvog momenta se zapaza da domacini mnogo paznje posvecuju cvijecu. Na sve strane se mogu vidjeti razne vrste cvijece, pazljivo odabranog i njegovanog, u punom cvatu. Po tome se kuca Dzindica izdvaja od ostalih, koje, pored njegovanog travnjaka i nesto ukrasnog zbunja, nemaju nista drugo.

Kada sam stigao u Ameriku, divio sam se lijepo uredjenim naseljima i dvoristima i stalno ih poredio sa nasim naseljima u Banjaluci, gdje je bilo veoma tesko pronaci cijeli kvart s uredno njegovanom okolinom. Kasnije sam shvatio da je to dio americke rutine i da je vecina toga uradjena jos prilikom gradnje kuca i da se samo tako odrzava. Tek poneko dvoriste bi se posebno izdvajalo iz okoline i po pravilu su to bila dvorista ljudi koji provode vecinu vremena van kuce, uzivajuci u lijepom vremenu i ambijentu. Kod Dzindica je na prvi pogled ocigledno da netko posvecuje posebnu paznju cvijecu, jer cvijece, kao sto znamo, zahtijeva jako puno njege.

Namjera ovog prilog je da (pored toga sto sam zelio da ostalima predocim dio ljepote koja okruzuje kucu Dzindica), potaknem i ostale posjetioce bloga da posalju svoje priloge na ovu temu. Siguran sam da bi se naslo jos jako puno interesantnih detalja kod vecine kucevlasnika, ma gdje da se sada nalaze: Banjaluci, Hrvatskoj, Slovenije, Svedskoj, Norveskoj, Americiā€¦ Moze to biti neki detalj iz dvorista, vrta, stana, vikendice, nesto sto zasluzuje da se pokaze svojim prijateljima i poznanicima. Dakle raja, ne budite lijeni, saljite priloge, ocekujem ih!


Par dodatnih slika mozete vidjeti na ovoj stranici.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home