SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, August 22, 2006

Ekin rodjendan

Amir mi se javi prilicno kasno, ali evo, uspjeh da njegov prilog pripremim i objavim prije polaska na posao, jer to zasluzuje. Posto Amir spominje plavu krv, evo ja promijenih boju slova, da sve bude u pravom tonu:

Na danasnji dan 22. 8. je rodjen moj dajidja Ekrem zvani Eko.

Bosanac-gentleman, gospodin-patriota. Kralj djungle, Lav u horoskopu, a bogami i u srcu. Vjerovatno radi toga je on uvjek meni nekako kraljevski izgledao. Krunu mu nikad nisu stavili na glavu, radi birokratije, sistema ili zbog zavisiti? neznam!!!.. a evo sad, on krune nosa po djepovima zbog sudbine....Pa mi je tek sad jasno sto ta plava krv zavrsi u ovoj Norveskoj monarhiji, medju svim ovim plemicima....Nemoze se od sudbine pobjeci, da si "Tito"!!!

Zahvaljujuci njemu ja sam usao u svijet muzike, uzeo gitaru u ruke, i dobio dobru i kvalitetnu osnovu da znam cijeniti istu. Najdraze mi je bilo kad dodjem kod daje, da se igram sa njegovim plocama, i pregledam omote raznih albuma. Od Pink Floyda, Azre pa sve do Himze Polovine...Pa onda kad nadjem nesto stavim to na njegov stereo, tada meni najbolji na svijetu i stisnem ono play. Da vidite te moje dragosti. Isto kao djete na tuti. A kad smo kod tute. Prvu sam dobio od njega i to iz Beograda.. Tako da i tu pohvale idu, jer radi njega kuca osta suha i nezapisana. Sto ce reci da je vrlo obziran, a i to je takodje osobina jedne plemenite osobe...

Mi smo se danas culi telefonom, ali evo iskoristi cu ovaj kumov blog da to bude formalno.

Dajidja zelim da ti sve najbolje bude duplo bolje. Puno srece i veliko, Sretan rodjendan . "Love" te plaho.

8 Comments:

Blogger co said...

Evo da pozurim da se pridruzim cestitkama. Za godine necu pitati (sve mi je poznato),nego samo da primijetim da se doticni podmladjuje. Mora da mu ova skandinavska klima pogoduje.

Tuesday, 22 August, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Halo Kekec,
sretan rodjendan; Amire, i ja se sjecam tog gramofona, mislim da je prvo bio "Trubadur" u obliku kofera, crni, takav sam poslije kupio i sebi jer sam puno puta sjedio u tvoga daje "crvenoj" sobi i slusao muziku. Poslije je dosla "Tosca 10" pa "T 20", ako me pamcenje jos sluzi. Pa zatim, prvi TV koji je Eko sastavljao od dijelova kupljenih u Cehi, kad se samo sjetim kesa punih dioda, trioda, lampica, kablova; strasno sam volio provoditi vrijeme u toj crvenoj sobi, normalno, kad "velika" raja nije okupirala istu. A kakve tulume ta soba pamti, eh.
Pozdrav svim blogerima!
P.S.
Aida, javi se, moj e-mail je:
nkeric@bcce.moric.org

Tuesday, 22 August, 2006  
Anonymous Anonymous said...

E, sto ti je ova danasnja tehnologija. Ne moze covjek da sakrije bar poneku godinicu kojih se nakupilo bogami podosta. Odmah te objave na Internetu da sav svijet zna. Moj "netjace" mnogo ti hvala na divnoj cestitci. Tvoji komentari su pravi. Sto se tice one opaske sa krunama, za tu varijantu: " Bolje kruna u dzepu nego kruna na glavi ", sam se opredijelio jer dolazimo sa dijela zemaljske kugle gdje se malo ko nanosao krune i gdje krune padaju vrlo lako sa glave a i glave sa njima. Jest da su mi sada dzepovi probuseni od tezine kruna ali to cu lakse prezivjeti. Da jos napomenem da sam u svem onom belaju vukario i ploce i onaj stereo koji ti spominjes, preko citave Evrope, i da to funkcionise i dan danas ovde u Norveskoj.
"MUZIKA NAS ODRZALA - NJOJZI FALA !!"
Zahvaljujem i mom dragom komsi Nerminu na cestitkama i drago mi je da se bar ovako mozemo sresti na ovom blogu.
Gazdi bloga Co-u specijalna zahvala uz obecanje da cu mu na ovu temu "muzike i uspomena" uskoro poslati malo materijala koji mozda moze iskoristiti u nekom od buducih priloga. Veliki pozdrav svim blogerima.

Tuesday, 22 August, 2006  
Blogger co said...

Drzim te za rijec. Mnogi su obecavali, pa nista.

Tuesday, 22 August, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pridruzujem se cestitkama za kumov rodjendan. I meni izgleda puno mladje nego sto to propisi nalazu a razloga ima puno...
Nermin me zagolica sa crvenom sobom
i svim njenim tajnama ali o tome drugom prilikom. Meni pade na pamet ponedeljak i kino od 18 uz obaveznu kesu bronhija. Kume moj drzi mi se,treba docekati stotu.

Wednesday, 23 August, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi dajo da ti i ja jos jednom cestitam.
Zelim ti sve najobolje i zao mi je sto ovaj rodjendan necemo zajedno proslaviti, ali bice toga jos :)
Puno te vole Alma i Edin

Wednesday, 23 August, 2006  
Anonymous Anonymous said...

dodjoh vidjeh i ugledah Eku, u pravi cas. sretan rodjendan ma gdje bio.
pozdrav, made

Wednesday, 23 August, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Ekara,
Sretan ti rodjendan!
Sejo

Friday, 25 August, 2006  

Post a Comment

<< Home