SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, August 09, 2006

Bog je jedan, ja sam bog

S vremena na vrijeme, Amir se javi prilogom, pa tako i sada. Dosta je toga napisano a ja cu svoj komentar ostaviti za kasnije. Evo priloga, podijeljenog u dva dijela:

Evo ja sam odlucio da po starom obicaju napisem nesto na moju glavnu temu: Muzika.

Vidim da hocete da me uvucete u te politicke diskusije, a to vam kod mene ne pije vode. Ja licno mislim da jedan covjek moze sve sto hoce i da je sve moguce. Jedan je Tito, Hendrix, Tesla, Pele - moj tata itd. Da su oni cekali na masu da se skupi i slozi ne bi ih bilo na karti, niti bih ja mogao sad ovdje da vam pametujem. Pa posto ja od tih politicara ne ocekujem nista, ne zelim da o istim i komentarisem. Zna se sve sto treba da se zna.

Dovoljno je samo svoje srce saslusati i doci ce se do istine. O ratu o zlocinima, o ljubavi i zivotu. Sta drugo da vam kazem nego da vas volim sve: Od srpskog vucjaka, preko hrvatskog mostara, do muslimanskog afganistana i talibana i uz sve te vase nazive i titule. Drzite se svojih granica i margina, tako nam se putevi nece i ne mogu sresti na ovoj mojoj, nasoj i vasoj planeti. A ja se necu setati tom alejom u kojoj, na drvecu "supci" (izvinite, ja lanu) rastu a grane im se ne podrezuju...

Ne znam koliko ima koristi od price, vaznija su nasa djela. Bitno je da smo sad fokusirani na bolje, a mozda ove stare ratne gluposti koje se vrte, nisu vise vrijedne spomena. Covjek je kazu jedina zivotinja koja je u stanju da prozivljava jednu situaciju vise puta, i da zbog iste pati.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home