SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, July 04, 2006

Sjecanja

Po nasem starom dobrom obicaju, na blogu obiljezavamo rodjendane pa je tako i ovaj put. Kada sam se vec spremio da zapocnem rad na danasnjem prilogu, stize mi email (sa slikama) iz Norveske i evo ga objavljujem u cjelosti:

Draga kumo!

Nase pijateljstvo je pocelo sa tvojim rodenjem a traje i danas. Koliko me sjecanje sluzi do 1992 sve nase rodjendane smo proslavili zajedno, a da i velika daljina nije prepreka da se nadu pravi prijatelji pokazuje i slika sa tvog proslogodisnjeg rodendana. Uz tu sliku saljem ti i nase prve zajednicke snimke koje sam uspjela da nadem u svom albumu, kao i slike gdje se vidi da smo bile prisutne u sudbonosnim trenutcima naseg zivota. Uz najsrdacnije cestitke za tvoj rodendan kojima se pridruzuju i ostali dio familije Zisko kao i svi Kusmici. Zdravicu za tvoj rodendan cemo popiti kao i obicno na rodendan moje Alme.

Puno pozdrava, Aida

Cestitkama se pridruzuju: Ferid ,Alma, Amir, Emina, Ekrem, Ismar (moj asistent u realizaciji slika), Zlatko, Fatima i Mehmed


Par dodatnih slika mozete vidjeti na ovoj stranici.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Neri i "Ameriki"
sretan rodjendan zele
Kusmici

Tuesday, 04 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo i ja cu ovako formalno sa cestitkama da se oglasim. Kumo sve najbolje ti zelim, sa toplim cestitkama iz dalekog Osla... Happy birthday!!!

Tuesday, 04 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Prodje jos jedan rodjendan, onaj lani kao da je jucer bio, a slijedeci ce doci jos brze. Godine idu sve brze i brze ali ja sam sretna jer su uvijek uz mene moji prijatelji i familia ma kako stvarno daleko bili. Bilo je jos mnogo telefonskih poziva i e-mailva i ja se ovom prilikom svima zahvaljujem na cestitkama.

Pozdrav svima

Nera

Tuesday, 04 July, 2006  

Post a Comment

<< Home