SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, July 15, 2006

Royal Albert Hall

Evo jedne od fotografija od prije 25-tak godina: Gaza i ja ispred hrama muzike (bar u to vrijeme) u kojem su se odrzavali mnogi nezaboravni koncerti muzickih zvijezda tog vremena. Bilo je to doba kada se putovalo na razlicite obuke, treninge, usavrsavanja i sajmove diljem svijeta a Engleska je bila jedna od cescih destinacija.

Sjecam se kada sam s grupom inzinjera iz Profesionalne elektronike stigao u London na obuku za racunarski sistem Interdata. Iako smo bili smjesteni u hotelu u jednom od predgradja Londona, sve slobodno vrijeme smo provodili obilazeci znamenitosti ovog prekrasnog grada. Gaza i ja smo bili ekipa koja je neumorno obilazila grad, s jednog kraja na drugi. Ako bismo se umorili ili ogladnili, svratili bi u neki od mnogobrojnih pubova na pivo i sendvic, pa nazad u obilazak.

Od mnogobrojnih gotografija izabrah ovu jer je za mene, kao osobu koja se jedno vrijeme aktivno bavila muzikom, ova gradjevina imala posebno znacenje . Sjecam se koncerata koji su drzavani u ovom objektu (Cream, Jimi Hendrix, Led Zeppelin...) koji su bili i ostali dio muzicke historije. Gaza i ja smo evo sjeli da se malo odmorimo i da ovjekovicimo ovaj moment.

Nesto vise informacija o Royal Albet Hall-u mozete naci na ovoj Web stranici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Albert_Hall

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co, postajem pomalo nostalgican kada vidim slike iz starih vremena (u ovom slucaju, ljeto '77) ... gradjevina iza nas asocira me na stare muzicke heroje koji su, bar sto se mene tice, jos uvijek aktuelni i nezamjenjivi ...

Gaza

Sunday, 16 July, 2006  
Blogger co said...

Gaza, sjecas se kako smo znali cijelu nedelju provesti obilazeci London od poznatog Tower Bridge-a pa do Hyde Park-a. Meni je posebno u sjecanju ostao Speakers' Corner i svi oni interesantni govornici.

O pubovima i zivoj muzici, da ne pricam. Mislim da je interesantno napomenuti kako smo nas dvojica uglavnom bili usamljeni u obilasku pubova: ostala raja je radije sjedila u hotelskim sobama vjerojatno stedeci pare.

Sunday, 16 July, 2006  

Post a Comment

<< Home