SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, July 02, 2006

Rodjendan jedne Danijele

Cini mi se da ce mjesec juli biti mjesec rodjendana. Vec sada imam cetiri-pet slavljenika a mozda ce ih biti jos.

Danas je rodjendan jedne Danijele. Rodjena je prije sest godina u glavnom gradu drzave Danske. Danas se rodjendan slavi u drustvu 'dide' koji je stigao iz Amerike bas u pravom momentu. Danas je veselo u krugu familije Poric u Kopenhagenu i mi se pridruzujemo tom slavlju.

Sretan ti rodjendan Danijela. To ti zele tvoja tetka i tetak koji ti ujedno zele sve najbolje u zivotu. Siguran sam da ce se i mnogi stalni posjetioci ovog bloga pridruziti cestitkama.

Za danasnji prilog sam odabrao sliku od prije tri godine jer mi je posebno draga. Najnoviju sliku s rodjendana cemo objaviti kada se dida Dane vrati s puta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home