SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, July 29, 2006

Ident

Prelistavajuci jedan od albuma, naletih na jednu fotografiju koja mi se ucini interesantnom. Bilo je to u doba promjena u bivsoj Jugi, kada je poceo cvjetati privatni biznis, po prvi puta u drzavi u kojoj to prije nije bilo dozvoljeno. Nicale su male firme na sve strane i svi oni koji su imali ideja i hrabrosti da se upuste u ovu avanturu, pokusali su da se ukljuce u nove tokove. O restoranima, kaficima, picerijama da ne govorim.

Tih godina je osnovana firma IDENT s idejom da jednog dana bude znacajan faktor u oblasti racunara i informatike. Pocetak, kao i svi poceci, je bio tezak ali se nakon nekoliko mjeseci mogao zamijetiti znacajan napredak. Bili su to pionirski dani za mnoge koji su se nadali da ce moci zivjeti od svog vlastitog rada.

Mnogo dogadjaja mi sada navire u sjecanje i evo neke od njih stavljam na papir.


Sjecam se da je idejni otac zastitnog znaka firme bio nas kolega Mario, kao osoba koja je imala smisla za dizajn.

Takodjer se sjecam prvog sajma Velika i mala privreda (cini mi se da se tako zvao) koji je organiziran u Domu Kulture, u onoj istoj sali u kojoj su Usamljeni pobijedili na prvoj elektrijadi i gdje sam proveo nekoliko lijepim ‘muzickih’ godina. Mali izlozbeni prostor na samoj pozornici zakupili smo s jos jednom firmom u povojima: SIRIUS. Osnivac firme je bio Muris Tabakovic, nas kolega iz Cajaveca. Sjecam se kako nam je taj nastup na sajmu bio prekretnica u poslovanju (istina ne za dugo): potencijalni kupci su se poceli javljati u mnogo vecem broju i biznis je poceo rasti.

Iz tog vremena se sjecam jos jednog dogadjaja, ovaj put veoma neprijatnog. Prve veceri nakon zatvaranja sajma za taj dan sam, na izlazu iz Doma Kulture, po prvi put u zivotu vidio cetnika uzivo. Bila je to spodoba obrasla u dugu bradu, s kokardom na subari. Nisam mogao vjerovati sopstvenim ocima: znao sam da se u to doba u Hrvatskoj vec uveliko pucalo ali ovaj susret u mom rodjenom gradu me je potpuno prenerazio. O cetnicima sam znao samo iz filmova i iz skole (casovi Istorije), ali ovo je bilo nesto potpuno drugo. Bilo mi je jasno da je vrag dosao po svoje i da su nam dani odbrojani. Tako i bi.

Na ovoj jedinoj fotografiji s pomenutog sajma je Morena, moj prvi suradnik. O Moreni jedino znam da je i ona stigla u USA i da je negdje na Floridi.

O Murisu nisam imao nikakvih vijesti sve do nedavno, kada sam pretrazivao Internet: saznadoh da je zavrsio u Juznoj Afici, gdje se i dalje bavi slicnim poslom, cini mi se s velikim uspjehom. Osnovao je kompaniju pod nazivom Stella Vista Technologies, ciji je vlasnik i CEO i, kako se iz informacija moze zakljuciti, posao mu dobro ide. Malo vise o njemu i firmi mozete naci na ovim stranicama:


http://www.nationnews.com/story/288287414761907.php

http://www.caribzones.com/cricketstlucia.html

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co, hvala za tople rijeci.
Muris (www.stellavista.com)

Tuesday, 28 November, 2006  
Blogger co said...

Muris.

Sada kada si se javio, bilo bi krasno da nam posaljes malo vise informacija o tebi, tvojoj familiji i firmi. Znam da si bussy ali nadam se da ces naci malo slobodnog vremena da nam se javis.

Pozdrav - Co

Tuesday, 28 November, 2006  

Post a Comment

<< Home